וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל נסיבות חריגות: עוכבו ההליכים נגד האב החשוד ברצח בנו בן ה-14 בקריית גת

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 20:39

פרקליטות מחוז דרום הודיעה כי המשנה ליועץ המשפטי לממשלה החליטה לעכב את ההליכים בעניינו של האב, שנחשד כי רצח את בנו בביתם לפני כחצי שנה. בהודעה שנמסרה לבית המשפט צוין כי ההחלטה התקבלה נוכח "נסיבותיו החריגות, הייחודיות ויוצאות הדופן של המקרה"

פרקליטות מחוז דרום הודיעה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כי הוחלט לעכב את ההליכים בעניינו של האב החשוד ברצח בנו בן ה-14 בקריית גת לפני כחצי שנה. את ההחלטה קיבלה המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עמית מררי.

בהודעה שנמסרה לבית המשפט צוין כי ההחלטה התקבלה נוכח נסיבותיו החריגות, הייחודיות ויוצאות הדופן של המקרה, ובכלל זה הרקע לביצוע העבירה ותוצאותיו הטרגיות, וכן נסיבותיו האישיות של הנאשם.

חשד: אב רצח את בנו בן ה-14 בקריית גת, ונעצר/שי מכלוף

באפריל קבע בית משפט השלום באשקלון כי הא החשוד אינו כשיר לעמוד לדין ולא מסוגל לעקוב אחר ההליכים המשפטיים. בחוות הדעת שהוגשה צוין כי בעקבות נטילת הסם חל שינוי מהותי במצבו הנפשי של האב, ולנוכח מצבו הקשה בית המשפט הורה על המשך אשפוזו..

בן ה-14 נדקר למוות בביתו בקריית גת ב-17 במרץ, ואביו נעצר מיד לאחר האירוע בחשד למעשה. במשטרה טענו מיד לאחר האירוע כי האב עשה זאת על רקע נפשי. המשטרה עיכבה כשבוע לאחר מכן גבר תושב גוש עציון בשנות ה-30 לחייו, בחשד שבמסגרת טיפול שנתן לאב, סיפק לו סמים מסוכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully