וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה זה 40 שנה, גן ילדים נפתח בקיבוץ כרם שלום: "ביטוי עוצמתי של צמיחה"

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 11:44

עקב מספרם הדל, במשך שנים נאלצו ילדי הקיבוץ להתחנך במוסדות ביישובים סמוכים. עם תכנון שנת הלימודים החדשה ובמקביל לקליטת משפחות חדשות בקיבוץ, הוחלט על פתיחתו המחודשת של הגן ברוח חיי הקהילה המיוחדים במקום: גן מעורב לדתיים וחילונים. "היום אנו קוצרים את הפירות"

גן ילדים נפתח הבוקר (רביעי) בקיבוץ כרם שלום שבמועצה האזורית אשכול, לראשונה זה 40 שנה. במשך שנים היה מספר הילדים בקיבוץ קטן כך שלא התאפשר לפתוח את הגן, וילדי הקיבוץ נאלצו לנסוע למוסדות חינוך ביישובים סמוכים.

עם תכנון פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב ובמקביל לזיהוי צמיחה מחודשת וקליטת משפחות חדשות בקיבוץ, הוחלט כי הגן ייפתח מחדש. בגן מתחנכים 27 ילדים בגילי 6-3 ועובדות בו שלוש נשות צוות: גננת ושתי סייעות מהקיבוץ ומקהילת אשכול.

הילדים מגיעים ממשפחות ותיקות וחדשות כאחד, ומשתייכים לקהילת הקיבוץ המורכבת מדתיים וחילוניים שחיים יחדיו. עקב כך הוחלט כי אופיו של הגן יהיה מעורב, והוא ישמש בסיס מיוחד למערכת החינוך ולחיי הקהילה משותפים.

גן ילדים בכרם שלום עם פתיחת שנת הלימודים 1 בפסטמבר 2021. דוברות אשכול, אתר רשמי
אחרי ארבעה עשורים של התחנכות ביישובים סמוכים. ילדי הגן בכרם שלום, הבוקר/אתר רשמי, דוברות אשכול
גן ילדים בכרם שלום עם פתיחת שנת הלימודים 1 בפסטמבר 2021. דוברות אשכול, אתר רשמי
״גן ייחודי שמשקף את חיי הקהילה: מעורב לדתיים וחילונים״. הגן בכרם שלום, הבוקר/אתר רשמי, דוברות אשכול

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול אמר כי: "אין ביטוי מרגש ועוצמתי יותר של צמיחה מאשר פתיחת גן ילדים חדש. ליווינו את קהילת כרם שלום בתהליך השינוי והפיתוח והיום אנו קוצרים את הפירות עם פתיחת הגן הראשון ביישוב, גם מיוחד - מעורב לדתיים וחילוניים. אני מאחל לילדים, לקהילת כרם שלום ולכל תושבי אשכול שנת לימודים מוצלחת ופורה ושנמשיך לפתח את יישובינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully