וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר' נגד ר': בנט יודיע השבוע על זהות ראש שב"כ הבא

שני המועמדים המובילים שביניהם יכריע ראש הממשלה מילאו את תפקיד סגן ראש שב"כ, בהווה ובעבר. אחד מהם היה חייל ביחידת שלדג בשירותו הצבאי, והשני היה לוחם שטח במטכ"ל. מלשכתו של בנט נמסר כי הוא קיים שורת התייעצויות כדי למנות את המועמד המתאים ביותר

ראש הממשלה נפתלי בנט יכריז השבוע על זהות ראש שב"כ הבא - כך נמסר היום (שני) מלשכתו. בפני בנט הובאו כמה מועמדים מקצועיים וראויים, כשהשניים הבולטים הם ר' ו-ר'. ראש הממשלה קיים עם המועמדים ראיונות עומק במטרה לשמוע על תכניותיהם אל מול האתגרים וההזדמנויות בפניהם ניצב השירות בעת הנוכחית.

המועמדים ר' ו-ר', שניהם סגני ראש שב"כ, בעבר ובהווה. אחד מהם שירת ביחידת שלדג בשירותו הצבאי, והשני, המכהן כיום כסגנו של ראש שב"כ, נדב ארגמן, העביר את שירותו הצבאי כלוחם שטח במטכ"ל.

לשכת ראש הממשלה מסרה כי בנט קיים התייעצויות עם בכירים במערכת הביטחון, בעבר ובהווה, לרבות בכירים בשב"כ המעורים בפעילות הארגון, במטרה למנות את המועמד המתאים ביותר לתפקיד.

ראש הממשלה, נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה במשרד החוץ 25 ביולי 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
ר' או ר'. בנט/מערכת וואלה!, אתר רשמי

"החלטתו של ראש הממשלה תימסר השבוע, ובהתאם יחל ראש שב"כ הנבחר בהליך חפיפה סדור עם ראש השירות היוצא, נדב ארגמן", נמסר מלשכתו של בנט.

בחודש יוני, עם כניסתו של בנט לתפקיד ראש הממשלה, ביקש בנט מראש שב"כ הנוכחי, נדב ארגמן, להאריך את כהונתו פעם נוספת עד לחודש אוקטובר, וראש השירות נעתר לכך. כהונתו של ארגמן הייתה אמורה להסתיים בחודש מאי האחרון, אך שבועות ספורים לפני כן הוא הסכים לבקשה להאריך את כהונתו. על פי החוק ניתן להאריך את כהונתו של ארגמן לתקופה שלא תעלה על שנה נוספת תחת "נסיבות מיוחדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully