וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפיק את הלקחים": גנץ נפגש עם משפחתו של לוחם מג"ב שנפצע בגבול עזה

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 22:04

אימו של בראל חדריה שמואלי, שנפצע אנושות, הביעה בפני שר הביטחון ביקורת על "המחדל הגדול", כלשונה. גנץ סיפר לאחר המפגש כי הוא מתרשם שבראל מקבל "טיפול מצוין מצוות מאוד מנוסה". בראל עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בבאר שבע

בווידאו: גנץ נפגש עם משפחתו של לוחם מג"ב שנפצע בגבול עזה/שי מכלוף

שר הביטחון בני גנץ נפגש היום (רביעי) עם משפחתו של בראל חדריה שמואלי, לוחם מג"ב שנפגע אנושות מירי של מפגינים פלסטינים במהלך עימותים בגבול רצועת עזה ביום שבת. בראל מאושפז באורח אנוש ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בבאר שבע ועבר מספר ניתוחים.

אמו של בראל הדגישה כי הם "לא ימין ולא שמאל, אנחנו לא בפוליטיקה" והביעה בפני שר הביטחון ביקורת על "המחדל הגדול שהיה באירוע", כלשונה, ועל כך השיב כי "נפיק את הלקחים". לאחר המפגש גנץ סיפר כי הוא מתרשם שבראל מקבל "טיפול רפואי מצוין עם צוות מאוד מנוסה". גנץ הוסיף כי כולם מתפללים לשלומו. המשפחה סיכמה כי המפגש היה ברוח טובה וכי גנץ היה קשוב ורגיש, לדבריהם.

שר הביטחון בני גנץ בביקור משפחתו של חייל מג"ב בראל חדריה שמואלי שנורה בגדול רצועת עזה 25 באוגוסט 2021. ללא, אתר רשמי
שר הביטחון בני גנץ בפגישה עם משפחתו של בראל חדריה שמואלי, היום/אתר רשמי, ללא

אתמול (שלישי) הרמטכ"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד הדרום אלוף אליעזר טולדנו הגיעו לבית החולים וחטפו ביקורת קשה מצד המשפחה: "הלוחמים נהיו כמו בובות, איך נתתם לזה לקרות?", כך שאלה המשפחה, וקראה לאלוף אליעזר טולדנו לפשוט את מדיו.

ק', מפקדו של שמואלי, סיפר כי הוא אחד הלוחמים הוותיקים ביחידה, וכיום הוא חונך חיילים חדשים שהצטרפו אליה. שמואלי התגייס במרץ 2019 לאחר שעשה מכינה קדם צבאית ביישוב אשלים, שובץ למשמר הגבול, ובתום הכשרה יצא לקורס מסתערבים וצורף ביחידה הדרומית, שם שימש כצלף.

סמ"ר בראל חדריה שמואלי. באדיבות המשפחה
סמ"ר בראל חדריה שמואלי/באדיבות המשפחה

הפציעה של שמואלי התרחשה במהלך השבת, אז התפתחו עימותים בין חיילי צה"ל לפלסטינים שהפגינו סמוך לגדר בכמה מוקדים ברצועה. הפלסטינים יידו אבנים לעבר הגדר וכמה מהם אף הצליחו לטפס עליה. צה"ל הגיב בירי כדורי גומי, ובהמשך ירי אש חיה בידי צלפים. משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי 23 מפגינים נפצעו, בהם שניים במצב קשה, כולל נער בן 13 שנורה בראשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully