וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו תועד בנופש באי לנאי בעיצומו של אימון פילאטיס

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 13:11

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נמצא בנופש באי לנאי, שמכונה גם אי האננס, הממוקם במחוז מאווי שבמדינת הוואי שבארצות הברית. האי נמצא בבעלותו של איל ההון לארי אליסון, שהוא גם אחד מ-333 עדי התביעה במשפטו. נתניהו תועד בעיצומו של אימון פילאטיס. את התמונה פרסם מיכאל האוזר טוב, הכתב הפוליטי של עיתון "הארץ".

זו החופשה הראשונה של נתניהו ורעייתו מאז חילופי השלטון בישראל, והוא המריא אליה חרף ההמלצות שלא לטוס לחו"ל, ועל אף שהשבים מארצות הברית חייבים בבידוד מלא של שבוע. מלשכת נתניהו מסרו כי מדובר בביקור פרטי שמומן מכיסו הפרטי.

לפני כשבוע וחצי תועד נתניהו כשהוא ישוב על המזוודות בשדה התעופה בסן-פרנסיסקו, בדרכו לאי לנאי. התמונה עוררה תגובות רבות, במיוחד עקב ההבעה על פניו של נתניהו, שמנוסה מאוד בהעברת מסרים באמצעי המדיה השונים.

עוד בוואלה!

"האי המפתה של הוואי": לאנאי - האי בו נופש בנימין נתניהו

לכתבה המלאה
נתניהו עם נחיתתו בסן פרנסיסקו 16 באוגוסט 2021. תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
תמונה מתוזמנת ומתוכננת, או רגע אותנטי שנתפס בעין העדשה? נתניהו בשדה התעופה/אתר רשמי, תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

אדם בכבודו, מעמדו וכיסו יכול היה בקלות לסדר לעצמו תנאי שרד וטיפול מזורז בכל שדה תעופה בארצות הברית. לכן, יש מי שהעלה את החשד שמדובר בפריים מתוזמן ומתוכנן, שנועד לכאורה לעורר אמפתיה, רחמים, וכעס אצל הבייס. מצד שני, בין המסועים והמזוודות, משתקפת גם תדמית של מנהיג שירד מגדולתו ונמצא בתהליך של דעיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully