וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן: "נתניהו עשה שימוש פוליטי בחייל, והתחרט"

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 10:07

חבר הכנסת התייחס לפוסט של יו"ר האופוזיציה בו תקף את ראש הממשלה בנט על שטעה בשמו של לוחם צה"ל שנפצע אנושות בגבול עזה, תחת הכותרת "בושה", ומאוחר יותר הסיר את הפוסט. "אני לא חושב שנתניהו פגע במשפחה, בנט לא היה מוכן לשיחה, ונכנס להלם מתגובת האב" | האזינו

חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) הביע הבוקר (שלישי) את מורת רוחו מהתנהלותו של ראש הממשלה נפתלי בנט בשיחה עם אביו של החייל שנפצע אנושות מירי על גבול רצועת עזה, סמ"ר בראל חדריה שמואלי, ועל כך שטעה בשמו של החייל. ביטן אמר כי "בנט לא היה מוכן לשיחה, ונכנס להלם מתגובת האב". את הדברים אמר ביטן בריאיון לענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM.

ביטן התייחס גם לפוסט שפרסם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, שפרסם ביקורת על התנהלותו של בנט, תחת הכותרת "בושה", ומאוחר יותר הסיר את הפוסט. ביטן אמר כי "זו הייתה טעות של נתניהו - הוא עשה שימוש פוליטי בפציעתו של החייל, והתחרט".

"לא היה צריך לעשות שימוש נוסף במה שקרה. אני לא חושב שנתניהו פגע במשפחה. זו גם טעות להתווכח עם המשפחות השכולות", אמר ביטן והוסיף כי "עדיף לקבל את הביקורת ולא לענות. בראל שילם מחיר כבד מאוד, ולכן בנט לא התווכח איתו בכלל בשיחת הטלפון. נתניהו עשה שימוש פוליטי בפציעתו של החייל והוריד את הפרסום מייד".

פוסט של ח"כ בנימין נתניהו בעקבות הטעות של ראש הממשלה בנט בשמו של חייל מג"ב הפצוע 24 אוגוסט 2021. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נתניהו פרסם את דבר הטעות של ראש הממשלה בנט, וכתב "בושה". הפוסט שהוסר/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

ביטן ניסה לספק סיבה, לדעתו, לכך שהורו לחיילים לשהות קרוב כל כך לגדר בגבול רצועת עזה. "כנראה שבגלל נסיעתו של ראש הממשלה לארצות הברית הוא לא רצה שיהיו שם הרוגים, אך חיילים לא יכולים להתקרב כל כך לגדר", אמר והוסיף כי "מעבר לכך, השיחה של בנט הייתה מאוד קשה".

ביטן נשאל על האופן בו יש לפעול בסוגיה הפלסטינית והשיב כי "הבעיה הכי גדולה של כל הממשלות היא שמדברים יותר מדי. הליכוד פיזר את ההפגנות גם במחיר של הרוגים בצד הפלסטיני. היו הפגנות בגדר המערכת גם בתקופת הליכוד. צריך לטפל ביחיא סינוואר באופן אישי, ולעשות לו סיכול ממוקד, גם במחיר של מלחמה".

ביטן הוסיף כי "יש דברים שצריך לעשות, את הביקורת שלי אני אומר". הוא גם תקף את ההתקדמות האיראנית בנושא הגרעין. "בנט והחבורה הם חבורה של ספינולוגים, הוא נבחר לראש ממשלה? שיטפל בבעיות. אי אפשר על כל דבר להגיד 'ביבי עשה'", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully