וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתערבי מג"ב השתתפו בשירת תפילה מול מיטתו של בראל הפצוע בבית החולים

22.8.2021 / 23:06

לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב דרום השתתפו בשירת תפילה ליד מיטתו של חברם ליחידה, בראל חדריה שמואלי, שנפגע באורח אנוש מירי של מפגינים פלסטינים בעימותים בגבול רצועת עזה. בראל, בן 21 מבאר יעקב, מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה, ונשקפת סכנה לחייו

לוחמי מג"ב מתפללים לשלומו של חברם שנפצע אנושות בעימותים בגבול הרצועה/עריכה: אביעד בללי

לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב דרום השתתפו הערב (ראשון) בשירת תפילה ליד מיטתו של חברם ליחידה, בראל חדריה שמואלי, שנפגע באורח אנוש מירי של מפגינים פלסטינים במהלך עימותים בגבול רצועת עזה.

בראל, בן 21 מבאר יעקב, פונה אחרי הפציעה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ. הוא נותח במשך מספר שעות, ועדיין נשקפת סכנה לחייו.

לוחמי מג"ב מתפללים לשלומו של חברם שנפצע אנושות בעימותים בגבול הרצועה. ללא, מערכת וואלה!
תיעוד מתוך תפילתם של לוחמי מג"ב למען בראל, הערב/מערכת וואלה!, ללא

מוקדם יותר, נודע כי בעקבות התקרית, צה"ל החליט לבצע פעילות הנדסית רחבה בסמוך לגדר הגבול כדי למנוע גישה מהירה של מפגינים אליה. כמו כן, הוחלט על החמרה של נהלי הפתיחה באש במצבים שבהם אמצעים לפיזור הפגנות לא מסייעים להרחיק המון אלים.

במערכת הביטחון אישרו כי היורה בשמואלי, בן 21 מבאר יעקב, הוא איש מנגנון ביטחוני של חמאס, כשבשלב זה ההערכה היא כי פעל על דעת עצמו. בצה"ל אישרו כי התצפיות בגבול רצועת עזה לא הבחינו במחבל החמוש שהתקרב אל החומה וירה באמצעות אקדח לעבר שמואלי. על פי התחקיר, המחבל ירה לעברו שלושה כדורים מטווח קצר, כשאחד מהם פגע בפניו.

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב
  • תפילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully