וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אברה מנגיסטו חגגה לו יום הולדת 7 בשבי: "אם אתה חי, שיהיה לך מזל טוב"

22.8.2021 / 15:18

מנגיסטו אמור היה לחגוג את יום הולדתו ה-35 בחיק משפחתו, אם היה מוחזר מהשבי בו הוא מוחזק זו השנה השביעית. אגרנש, אמו של אברה: "שבע שנים בלעדיך זה לא פשוט. בכל ראש השנה אני מחכה לך". בעיריית אשקלון יזמו סרטון להעלאת המודעות להיותו בשבי, בתקווה לחזרתו המהירה

יום הולדת שביעי לאברה מנגיסטו בשבי החמאס צוין היום (ראשון) בבית משפחתו באשקלון. בסרטון שהופק על ידי העירייה לציון יום הולדתו ה-35 של מנגיסטו, בירכה אותו אמו אגרנש ואמרה כי "אם אתה חי, שיהיה לך מזל טוב איפה שאתה נמצא".

עוד אמרה אמו כי היא מחכה ומצפה לו בכיליון עיניים. "עד שניפגש, אני מאחלת לך שתהיה שמח ומאושר. שניפגש במהרה ובשנה הבאה נחגוג לך בבית עם כולם. שבע שנים בלעדיך זה לא פשוט. בכל ראש השנה אני מחכה לך שתחזור".

אגרנש מנגיסטו מציינת שבע שנים לאברה מנגיסטו בשבי החמאס. אשר דיין, דוברות עיריית אשקלון, אתר רשמי
"אם אתה חי, שיהיה לך מזל טוב איפה שאתה נמצא". אגרנש, אמו של אברה מנגיסטו/אתר רשמי, אשר דיין, דוברות עיריית אשקלון
בווידאו: עיריית אשקלון בקמפיין חדש להחזרת אברה מנגיסטו - "עוד חג בלעדיו"/צילום: שי מכלוף

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם אמר כי "עוד יומולדת בשבי ועוד חג בשבי וההיעדרות של אברה נוכחת כל כך. כפי שעשינו בחג הפסח האחרון, שמנו לנו למטרה להעלות את המודעות ולשוב ולהזכיר כי אברה עדיין בשבי החמאס. בתקווה שישוב אלינו במהרה, יחד עם כל נעדרי ישראל".

שבע שנים חלפו מאז שאברה מנגיסטו חצה את הגבול לעזה, ומאז נעלמו עקבותיו. בשנים האלו לא הושגה התקדמות להשבתו, ובני משפחתו וחבריו ראו את המדינה מפעילה מאמצים יוצאי דופן להחזרת יתר השבויים והנעדרים.

אגרנש מנגיסטו מציינת שבע שנים לאברה מנגיסטו בשבי החמאס. אשר דיין, דוברות עיריית אשקלון, אתר רשמי
"בכל ראש השנה אני מחכה לך שתחזור". אגרנש, אמו של אברה מנגיסטו/אתר רשמי, אשר דיין, דוברות עיריית אשקלון

לפני שלוש שנים דווח בסוכנות ידיעות פלסטינית כי ישראל לא דרשה את השבתו של מנגיסטו במסגרת המו"מ עם חמאס. "שנים הוא נמצא בשבי ואני לא רואה מאמץ של הממשלה, שעושה משהו רציני", טען יקי טקה, חבר ילדות של מנגיסטו. "הוא לא ילד של כולם כנראה, ורק בשנים האחרונות אני רואה מודעות של אנשים שנרתמים למאבק".

אברה מנגיסטו נמצא כבר 2,541 ימים בשבי חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully