וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות: מספר החולים קשה בקורונה עלה ל-666

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 10:39

מספר המאומתים נקבע לפי כ-99 אלף בדיקות, כש-5.44% מהם יצאו חיוביות. מספר החולים קשה עלה ב-21, כשבבתי החולים מאושפזים 104 מונשמים. מספר המתים עומד על 6,782. בתוך כך, כמות המתחסנים נאמדת ביותר ממיליון בני אדם

משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי מספר החולים קשה בנגיף הקורונה עומד על 666 בני אדם. בתוך כך, 5,312 בני אדם אובחנו כמאומתים לנגיף ביממה האחרונה. כמו כן, מניין המתים מתחילת המגפה עומד על 6,782.

אמש נערכו 99,036 בדיקות קורונה, מתוכן יצאו 5.44% חיוביות. סך הכל מאושפזים בבתי החולים 1,133 חולי קורונה. בתוך כך, נמשך מבצע החיסונים של המנה השלישית, ומספר המתחסנים בחיסון הבוסטר עלה ל-1,377,692.

במקביל מסר משרד הבריאות כי ערד ורכסים נמצאות בראש רשימת הערים האדומות עם ציון 10, הגבוה ביותר.

חולי קורונה בבית חולים בלינסון בפתח תקווה, 149 באוגוסט 2021. רויטרס
מספר החולים קשה נותר יציב/רויטרס

לקראת פתיחת שנת הלימודים קבינט הקורונה יתכנס היום לדיון מכריע על מתווה החזרה, בעוד רוב השרים ובכירי משרד הבריאות סבורים כי אין צורך לדחות את מועד פתיחת השנה. זאת, בעקבות ההאטה בקצב התחלואה בסוף השבוע האחרון.

שתי סוגיות יעלו להצבעה בדיון, והשרים יצביעו אם מערכת החינוך תפעל לפיהן. האחת, מתווה כיתה ירוקה שיחל בפיילוט לאחר חגי תשרי, הכולל בדיקות קורונה שבועיות בכיתות בתי ספר יסודיים בערים אדומות, ובמקרה של המצאות חולה מאומת בדיקות מהירות לכל הכיתה כל יום.

עוד בוואלה!

חיסונים בכיתות ובדיקות מהירות על סדר היום: הדיון המכריע על פתיחת שנת הלימודים

לכתבה המלאה
בנט: "יכולים להתגבר על זן הדלתא, סגר יהרוס את עתיד המדינה"/צילום: לע"מ

במקביל, היום יורחב מבצע הבדיקות הסרולוגיות למגזר הכללי במטרה לאתר מחלימי קורונה בגילאי 12-3, כך שלא יצטרכו להיכנס לבידוד במקרה של מגע עם מאומת ויצמצמו מספר הבידודים במערכת החינוך.

הבדיקה הסרולוגית היא למעשה בדיקת דם הכוללת דקירת מחט ומתבצעת ללא תשלום. מחר מתחמתי הבדיקות יתרכזו בדרום - אשקלון, עומר והפזורה הבדואית בשעות 19:00-13:00. בהמשך השבוע יגיע לאזורים אחרים בארץ כמו שמפורט במפה.

מפת מתחמי הבדיקות הסרולוגיות לילדים ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully