וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקות כבר כאן: 1.7 מיליון בדיקות מהירות נחתו בישראל לקראת שנת הלימודים

20.8.2021 / 19:30

בפוסט בפייסבוק הדגיש רה"מ בנט כי הבדיקות יגיעו לכל הורה בישראל כדי שניתן יהיה לבדוק את הילדים לפני פתיחת השנה. ממשרד החינוך נמסר כי הבדיקות שנחתו יגיעו לעיר הבה"דים, כש-2,300 חיילים גויסו כדי להכין מהן ערכות, ובשבוע הבא הן יגיעו לרשויות ומשם לבתי הספר

1.7 מיליון בדיקות מהירות שישומשו על ידי תלמידים עבור פתיחת שנת הלימודים נחתו היום (שישי) בנתב"ג - כך פרסם ראש הממשלה נפתלי בנט בעמוד הפייסבוק שלו. "הבדיקות יגיעו לכל הורה בישראל כדי שיוכל לבדוק את הילד לפני פתיחת השנה", כתב.

בכך ממשיך בנט בקו של הימים האחרונים, לפיו הממשלה תעשה הכול כדי לפתוח את הלימודים ב-1 בספטמבר. "המטרה שלנו: להפחית כניסת תלמידים מאומתים ב-1 לספטמבר. הממשלה רואה בהורים שותפים אמיתיים וחשובים למאבק בדלת".

ממשרד החינוך נמסר כי הבדיקות המהירות שנחתו יגיעו לעיר הבה"דים, כש-2,300 חיילים גויסו להכין את הערכות. במהלך השבוע הקרוב יסיימו החיילים להרכיב אותן, ולקראת סוף השבוע הבא הן יגיעו אל הרשויות ומשם אל בתי הספר.

עוד נמסר כי ההורים יקבלו הודעה לאסוף את הערכות מבתי הספר לקראת יום ראשון הבא, 29 באוגוסט, על מנת שהתלמידים יוכלו לבצע את הבדיקות עד יומיים לפני החזרה ללימודים.

מוקדם יותר השבוע, הסבירה לוואלה! ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, כי אם לא יהיה סגר, שנת הלימודים תתחיל כסדרה. אולם, אם התחלואה לא תיבלם ואף תגבר - לא יהיה מנוס מסגירת כלל המשק, כולל מערכת החינוך.

"לדעתי לא יהיה מצב שבו המשק מתנהל ושנת הלימודים לא נפתחת", אמרה ד"ר אלרעי פרייס. "שנת הלימודים לא תיפתח כסדרה רק אם נגיע לסגר. אנחנו עושים הכול כדי לבלום את התחלואה ולא להגיע לצומת הזה".

עוד בוואלה!

לאחר שינויים שהוכנסו ברגע האחרון: הגבלות הקורונה החדשות נכנסו לתוקף

לכתבה המלאה
בווידאו: מתחם בדיקות מהירות/צילום: רוני כנפו

עמדות בדיקות מהירות

במהלך השבוע נודע כי ילדים בגילאי שלוש עד 12 יוכלו להיבדק בבדיקות מהירות ב-220 עמדות שייפרסו ברחבי הארץ. מתוך 220 עמדות מד"א לבדיקות מהירות שנפתחו, ישנן שלוש עמדות מרכזיות בתל אביב: אחת בגני יהושע, אחת בנמל יפו ואחת ברחוב יגאל אלון 60. בירושלים נפתחו עמדות בפסגת זאב, ברחוב סיירת דוכיפת 4, ברחוב המ"ג 7, במקור חיים ובמתחם הסינמה סיטי.

בחיפה נפתחו עמדות בגראנד קניון וברחוב יצחק שדה 10, בנוסף לשלוש עמדות בקריות. עוד עמדות מד"א לבדיקות מהירות שנפתחו בערים מרכזיות ברחבי הארץ: באילת - בשדרות התמרים, באשדוד - ברחוב הרפואה 1, בבאר שבע - ברחוב סוקולוב 4, בטבריה - בבית בנדל ובבימת העיר, וכן במתחם סינמה סיטי גלילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully