וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך בין אסירים או "כיפה אדומה": מי חיסל לאור יום את העבריין שימי דדון?

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 14:16

חוקרי ימ"ר מרכז לא שוללים כמה כיוונים שונים בחקירת רצח האסיר המשוחרר ברחוב בראשון לציון. דדון היה מוכר היטב למשטרה, והחוקרים בודקים אם חבריו שהפנו לו עורף או ארגון פשיעה מתחרה אחראים לרציחתו. "זה לא מעשה של חובבנים"

העבריין שימי דדון שנרצח אתמול (רביעי) בראשון לציון רק השתחרר מהכלא. פחות מ-48 שעות עברו מאז שהרגיש את טעמו של החופש ועד שנורה למוות סמוך לקניון הזהב בראשון לציון בשעות אחר הצהריים לעיני עוברים ושבים. דדון, ירושלמי במקור, מוכר היטב למשטרה מעבירות סמים. אביו שירת במשטרת ישראל.

כבר אתמול אמר בכיר במשטרה לוואלה! כי "מדובר בתכנון מסודר של חיסול. זה לא מעשה של חובבנים". ואכן, המתנקש ירה לעבר דדון כמה יריות קטלניות שיוודאו הריגה. חקירת הרצח הוטלה על ימ"ר מרכז והחוקרים יצטרכו לבדוק מספר כיווני חקירה אפשריים. העיר ראשון לציון היא אחת הערים המרושתות ביותר מבחינת מצלמות אבטחה, דבר שעשוי להקל על החקירה ולשרטט את נתיב המילוט של המתנקש שהגיע רכוב על אופנוע שחור.

שימי דדון, נרצח ליד קניון הזהב, ראשון לציון, 18 באוגוסט 2021. פייסבוק, צילום מסך
רק השתחרר מהכלא. שימי דדון/צילום מסך, פייסבוק

בין שלל התרחישים שנבחנים נבדק אם מדובר בסכסוך בין ארגוני פשיעה. דדון היה מחובר לכמה עבריינים, ובמהלך מאסרו האחרון התחבר לקבוצה נוספת של עבריינים מהשוק האפור שפועלת באזור השפלה והייתה מסוכסכת עם עבריינים אחרים. אחד הכיוונים האפשריים הוא שהעבריינים בקבוצה היריבה סימנו את דדון וחיסלו אותו זמן קצר לאחר שחרורו מהכלא כדי לאותת מי שולט בטריטוריה. עדת ראייה טענה אמש בפני וואלה! כי לדדון היה תיק עם הרבה כסף וכי לאחר הירי המתנקש גנב ממנו את התיק ונמלט. גם העדות הזו תיבדק על ידי חוקרי הימ"ר.

אפשרות נוספת היא ביצוע של "כיפה אדומה". הקורבן מגיע למפגש, ומי שאמורים להיות חבריו רוצחים אותו. נקודת המוצא של המשטרה היא שדדון חוסל במסגרת מלחמות השליטה בין עבריינים. עם זאת, גורמי החקירה לא שוללים גם שהיו מי שלא אהבו את הנפח שדדון עלול לתפוס או לחילופין ביקשו לנקום בו בעקבות סכסוך שהתגלע. עדי ראייה סיפרו בשיחה עם וואלה! כי דדון לא היה לבדו בזמן הירי וכי היו איתו עבריינים נוספים שנמלטו מהזירה, מה שמחזק את כיוון החקירה הזה. העובדה שדדון רק השתחרר מהכלא ועוד לא הספיק לחזור ל"פעילות מלאה" ולצבור אויבים חדשים עשויה גם היא לאותת על סיבה זו.

עוד בוואלה!

חיסול בראשון לציון: צעיר בן 29 נורה למוות ליד קניון הזהב

לכתבה המלאה
זירת רצח צעיר ליד קניון הזהב, ראשון לציון, 18 באוגוסט 2021. לירן לוי
הגיע רכוב על אופנוע שחור. זירת הרצח, אתמול/לירן לוי

כיוון חקירה נוסף שיבדקו בימ"ר מרכז הוא סכסוך עם עבריינים מארגוני פשיעה מתחרים בכלא. החוקרים ימפו את מפת הסכסוכים של דדון ויבדקו אם התפתחה יריבות עם עבריינים בזמן מאסרו. כיוון חקירה אפשרי נוסף הוא כי מדובר בסכסוך ישן שהחל עוד לפני כניסתו אל הכלא והחיסול בוצע מיד עם שחרורו. "הוא לא הספיק להיות הרבה זמן בחוץ וכבר נרצח. מה שמעלה את החשד שמדובר בסכסוך ישן שכעת לאחר שהשתחרר מהכלא, הוחלט לחסל אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully