וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בראשון לציון: צעיר בן 29 נורה למוות ליד קניון הזהב

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 21:22

צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בצעיר פעולות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. הקורבן, תושב אילת, מוכר למשטרה מתחום עבירות סמים שהשתחרר השבוע ממאסר. גורם במשטרה אמר כי מדובר ב"תכנון מסודר של חיסול. זה לא מעשה של חובבנים"

צעיר בן 29 נורה למוות היום (רביעי) סמוך לקניון הזהב בראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק למקום, ברחוב דוד סחרוב בעיר, איתר את הצעיר בזירה וביצע בו פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. הקורבן הוא תושב אילת המוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים, שהשתחרר השבוע ממאסר.

כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירת המקרה. גורם בכיר בארגון אמר כי "זה נראה כמו תכנון מסודר של חיסול. זה לא מעשה של חובבנים". נצ"מ רונן אבניאלי, מפקד מרחב שפלה, וניצב משה ברקת, מפקד מחוז מרכז, קיימו בזירה הערכת מצב עם גורמי המודיעין.

בווידאו: תיעוד קולות הירי בזירת החשד לרצח בראשון לציון/צילום: מד"א, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

חובשי מד"א שנכחו בזירה, יעקב זדה ואלחנן רוט, סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה בסמוך למרכז המסחרי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות ירי בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, עיסויים והנשמות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

שתי נשים שהיו סמוכות למקום סיפרו לוואלה!: "שמענו את היריות. ראינו את האדם שכוב על הרצפה עם המון דם. זה נראה שהוא לא שרד. אנחנו מבוהלות מאוד".

צוות מד"א מטפל בצעיר בן 20 שנורה סמוך לקניון הזהב בראשון לציון, 18 באוגוסט 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
מותו נקבע במקום. פעולות החייאה בקורבן הירי, היום/אתר רשמי, ללא קרדיט
זירת רצח צעיר ליד קניון הזהב, ראשון לציון, 18 באוגוסט 2021. לירן לוי
זירת הירי ליד קניון הזהב, היום/לירן לוי

אירועי ירי במרכזי הערים הגדולות בשעות היום אינם שכיחים. הפעם האחרונה בה אירעה תקרית דומה הייתה לפני כשבוע, אז נורתה תשובת בת ים עדי פרץ בזמן שישבה ברכבה. פרץ נפצעה באורח קשה ואושפזה בבית החולים. לפי הערכות המשטרה, הרקע לירי היה פלילי בשל טעות בזיהוי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully