וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי פרץ שנורתה בבת ים מגיבה לראשונה: "כאבי התופת לא עוזבים בלילות"

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 12:13

האם שנפצעה קשה מירי בעיר, ככל הנראה בשל טעות בזיהוי, פרסמה פוסט שבו תיארה את תחושותיה: "קרו לי ניסים, אני בתהליך התאוששות. מחכה כבר לבוקר שבו אוכל לפתוח ספר ולהתפלל, כרגע אני רואה כפול"

עדי פרץ בת ה-36, שנפצעה באורח אנוש מירי בבת ים, פרסמה היום (רביעי) את התייחסותה הראשונה למקרה בפרופיל הפייסבוק שלה: "הלילות הקשים, עם כאבי תופת בראש שלא עוזבים".

פרץ נורתה ביום שני שעבר, בעת ששהתה ברכב עם ביתה בת הארבע. "מדי רגע מסבירים לי כמה ניסים קרו לי", שיתפה. "הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים, ויותר מכך - הבת שלי". פרץ חתמה את הפוסט שהעלתה בתקווה לחזרה לשגרה. "מחכה כבר לבוקר בו אוכל לפתוח ספר ולהתפלל. אוהבת את כולכם וגאה בכם".

עדי פרץ הפצועה מהירי בבת ים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים". עדי פרץ/מערכת וואלה!, אתר רשמי

האירוע החל בשני שעבר בשעות הערב, לאחר שכמה יריות נורו לעבר רכבה של פרץ ברחוב הנביאים בבת ים. הירי אירע בעת שפרץ נהגה ברכב, וכשבתה בת הארבע יושבת במושב האחורי. המשטרה הודיעה מיד לאחר האירוע כי פתחה בסריקות אחר חשודים, והקימה מחסומים בבת ים והאזור.

צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה, אולם במגבלותיו ניתן לומר כי החקירה מתמקדת כעת במישור הפלילי. החשד המרכזי כפי שדווח עוד בליל האירוע הוא כי הרקע הוא סכסוך בין עבריינים שאליו עדי נקלעה בטעות.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully