וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפט החוזר לזדורוב: הפרקליטות ביקשה ארכה להגשת כתב האישום המתוקן

17.8.2021 / 19:00

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת בקשה למתן ארכה של חודש על מנת להשלים את פעולות החקירה ותיקון כתב האישום. בבקשה צוין כי ההארכה תאפשר "העברת חומרי חקירה להגנה", על מנת לאפשר לה "לכלכל את צעדיה". מחר ייערך דיון בבקשת זדורוב להשתחרר עד תום ההליכים

הפרקליטות הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת בקשה למתן ארכה של חודש להגשת כתב אישום מתוקן נגד רומן זדורוב ולהשלמת פעולות החקירה, זאת לאחר שבית המשפט המחוזי בנצרת הורה למדינה להשלים את פעולות עד ל-18 באוגוסט.

בבקשת הפרקליטות נאמר כי "התביעה פעלה ללא לאות והשקיעה מאמצים ומשאבים לצורך קידום וזירוז ביצוע השלמת פעולות החקירה, וזאת עד למועד שקבע בית המשפט. עם זאת, חקר האמת וניהול הליך הוגן ויעיל לשני הצדדים, מחייב מתן ארכה נוספת שנאמדת בכחודש ימים, על מנת להשלים את פעולות החקירה הנדרשות, גיבושו של כתב אישום מתוקן, העברת חומרי חקירה להגנה ומתן זמן נוסף שיאפשר להגנה ללמוד את חומר החקירה שיתווסף, ולכלכל את צעדיה בהתאם".

הבקשה הוגשה להרכב השופטים שינהל את המשפט החוזר - אשר קולה, דני צרפתי ותמר נסים-שי.

דיון בבקשה לשחרר את רומן זדורוב עד תום ההליכים במסגרת המשפט החוזר, בימ"ש מחוזי נצרת, 3 באוגוסט 2021. אלי אשכנזי
הפרקליטות ביקשה ארכה של חודש להגשת כתב האישום המתוקן. זדורוב בביהמ"ש, החודש/אלי אשכנזי

במקביל לבקשה זו, מחר יערך בפני עראפת טאהא, שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, דיון בבקשה לשחרורו של זדורוב עד תום ההליכים במסגרת המשפט החוזר. בדיון האחרון פרסם השופט טאהא את החלטתו כי זדורוב ישוחרר מבית הסוהר ויהיה במעצר בית בזמן שהמשפט החוזר יתנהל.

מחר תוצג בפני בית המשפט חוות הדעת של מינהלת האיזוק האלקטרוני בנוגע לפיקוח שיוטל על זדורוב באמצעי אלקטרוני, שינטר באופן רציף את נוכחותו בדירת הוריה של אולגה, אשתו, שנקבעה כדירה בה יהיה במעצר.

עוד בוואלה!

אולה קרבצ'נקו תובעת את סניגורו של רומן זדורוב: "גרם עוול כבד מנשוא"

לכתבה המלאה
בווידאו: היהמ"ש החליט לשחרר את רומן זדורוב ממאסר עד תום המשפט החוזר/צילום: שלומי גבאי ואלי אשכנזי

אם השופט יקבל את חוות הדעת והפרקליטות לא תערער עליה, הרי שכבר מחר יוכל זדורוב לצאת למעצר הבית, כ-15 שנה אחרי שנעצר, הורשע ונשלח למאסר עולם.

עוד יוצגו בפני בית המשפט האנשים שעליהם תוטל האחריות להיות עם זדורוב כמשמורנים בזמן מעצר הבית, ובפני בית המשפט יוצגו הערבויות הכספיות שעליו להפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully