וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה קרבצ'נקו תובעת את סניגורו של רומן זדורוב: "גרם עוול כבד מנשוא"

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 12:59

קרבצ'נקו, הידועה בתור א"ק, הגישה תביעה על סך 750 אלף שקלים נגד עו"ד ירום הלוי, שטוען שהיא זו שרצחה את תאיר ראדה. כמו כן, היא דורשת ממנו לכנס מסיבת עיתונאים בה יודה כי "עשה טעות אנושית חמורה וגרם לנזק כבד"

אולה קרבצ'נקו, הידועה בתור א"ק, הגישה היום (רביעי) תביעה נגד סניגורו של רומן זדורוב, עו"ד ירום הלוי, שהפנה כלפיה אצבע מאשימה וטען כי היא זו שרצחה את תאיר ראדה. קרבצ'נקו תובעת מהלוי פיצוי על סך 750 אלף שקל. בנוסף לכך, היא דורשת ממנו, באמצעות עו"ד אמיר טיטונוביץ', כי יכנס מסיבת עיתונאים בה יודה כי "עשה טעות אנושית חמורה וגרם עוול ונזק כבדים מנשוא" כשהאשים אותה ברצח.

לאחרונה הודיעה הפרקליטות כי היא סוגרת את תיק החקירה נגד קרבצ'נקו בעילה של חוסר אשמה. זאת, במקביל להחלטה לקיים משפט חוזר לזדורוב. עו"ד הלוי הביע אכזבה מהחלטתו של פרקליט המדינה עמית איסמן. "חשבתי שעם פרקליט מדינה חדש אולי נשמע מנגינות אחרות מהמנגינות הישנות והרעות של הפרקליטות, והתבדיתי. הראיות המדעיות החדשות מוסכמות על כל המומחים, גם מומחי ההגנה וגם מומחי התביעה, שקבעו את אותם קביעות שמלמדות שהעקבות הזרות הן של הרוצחת (או רוצח אחר) ולא של דני דין, המחלץ האלמוני, ולכן רומן חף מפשע באופן ברור", אמר עו"ד הלוי.

צל כבד סיפורה של א"ק אולה קרבצ'נקו. כאן 11, צילום מסך
תובעת ודורשת התנצלות. קרבצ'נקו/צילום מסך, כאן 11

הוא המשיך ואמר כי "למרות המצב הזה, הפרקליטות שוב מתחילה את המשפט בשקר. הגוף שאמור להיות אחראי על הצדק. זה איום ונורא. אני חושב שזה עצוב למדינת ישראל. אם הציבור היה מיטיב להכיר את הראיות כמוני הציבור היה מתאשפז. אני אמשיך להילחם למען רומן ולמען הצדק. בעזרת השם לא ניתן לחוסר היושר לנצח".

עורכי דינה של קרבצ'נקו אמרו בתגובה לגניזת התיק כי "קשה לתאר את עוצמת הרגשות. תשע שנים לאחר עלילת השווא של בן הזוג המתעלל שאותו החליטה לנטוש בעקבות עשור של פגיעות פיזיות ומיניות ולאחר שחייה הפכו לגיהינום בלתי נסבל בשל משפט השדה הנורא שנערך לה ברשת החברתית - זוכה אולה סוף סוף בהחלטה המתבקשת. אולה מאושרת".

עו"ד ירום הלוי, מייצג את רומן זדורוב, בימ"ש מחוזי נצרת, 31 במאי 2021. שלומי גבאי
"אמשיך להילחם למען הצדק". עו"ד הלוי/שלומי גבאי

לאחר גניזת התיק נגדה, תקפה קרבצ'נקו את עו"ד הלוי בריאיון לניסים משעל ב-103FM. "אין לו ראיות נגדי", אמרה. "הוא מביך את עצמו ואת המקצוע שלו, והוא מתנהג בצורה מחפירה. הוא איש מפחיד, אבל אני לא מפחדת ממנו, ולא מפחדת לעמוד מולו על הדוכן".

קרבצ'נקו הביעה מחאה על שימוש שנעשה לדבריה בציטוטים מתוך טיפולים פסיכיאטרים שעברה. "לכל מתמודד נפש יש עולם משלו, וזה לא עניינו של אף אחד. להביא ציטוטים מתוך הטיפול הפסיכיאטרי שלי זה פלילי ומבחינה מוסרית זה פסול", אמרה. "קל לקחת שורה או שתיים מתוך טיפול ולשים עליה את הזרקור. זה לא דבר נכון לעשות, וזה נורא שעורך דין פשוט מצטט מתוך שיחות עם פסיכיאטר. מה שאתה אומר בחדר הזה אמור להיות פרטי ומקודש".

"אין לי מה להסתיר", הבהירה, "הוא (עו"ד הלוי) מנסה להיות התליין שלי, השופט שלי והחוקר שלי. אני לא מאמינה שעורך דין מתנהג בצורה כזאת, זאת סיטואציה מבישה, פוגענית ואלימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully