וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה זדורוב: "הופתעתי מההחלטה לשחרר את רומן, עדיין מעכלים"

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 8:46

אשתו של רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר ראדה התייחסה בריאיון ב-103FM להחלטת בית המשפט לשחררו ממעצר עד תום המשפט החוזר ואמרה: "לא ציפיתי לשחרור למאסר בית, מצד שני זה מה שהיה צריך לקרות"

אולגה זדורוב, אשתו של רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר ראדה, בירכה הבוקר (רביעי) על החלטת בית המשפט לשחרר את בעלה ממאסר במהלך המשפט החוזר שיתנהל נגדו, ולהעבירו למעצר בית. "אנחנו מאוד מרוצים מההחלטה, ועדיין מעכלים מה שקרה", אמרה בריאיון ל-103FM. "הופתעתי. לא ציפיתי לשחרור למאסר בית, מצד שני זה מה שהיה צריך לקרות".

היא שיתפה בתחושותיהם לגבי ההחלטה ואמרה: "הוא חזר כבר לבית הסוהר שלו, הוא גם מאוד שמח מההחלטה. גם הוא לא ציפה. הוא ידע שהפרקליטות תתנגד בכל הדרכים, ואנחנו לא ציפינו שהשופט יכריע מה שהוא בעצם הכריע", והוסיפה: "הילדים מחכים לאבא, ושואלים אותי 'נו אמא עוד כמה ימים נותרו? מתי אבא חוזר?' הם קיבלו את זה בהתלהבות ובאושר, ואני מקווה שפיזית נראה את אבא בבית איתנו בקרוב".

ההחלטה לשחררו למעצר בית כפופה לתנאים מגבילים ולערבות על סך 150 אלף שקלים. היא ציינה כי המשפחה פתחה בפרויקט גיוס המונים, "למען ניהול משפט חוזר לרומן, כל מי שרוצה לתמוך ולתרום בבקשה אנחנו נודה לכם מאוד. נוספו אתמול כמעט 20 אלף ביום אחד. אנשים באמת התחילו לתמוך ולעזור. אבל אנחנו צריכים יותר, צריכים כסף למומחים, לניהול המשפט. התקרה זה 250 אלף שקלים, אני לא יודעת אם נגיע או לא, אבל אנחנו מנסים בכל הכוח ובגלל זה פונים לציבור לעזור".

דיון בבקשה לשחרר את רומן זדורוב עד תום ההליכים במסגרת המשפט החוזר, בימ"ש מחוזי נצרת, 3 באוגוסט 2021. אלי אשכנזי
זדורוב בבית המשפט, אתמול/אלי אשכנזי

החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת מגיעה בעקבות בקשתו של זדורוב להשתחרר בזמן המשפט החוזר. העבריין המורשע ערער בשנה שעברה לבית המשפט העליון, והשופט חנן מלצר החליט כי יש לקיימו, נוכח חוות דעת של מומחה מטעם ההגנה שנסובה סביב סוגיית כתמי הדם שנמצאו בתא השירותים בו אירע הרצח. לאחרונה, בעקבות קביעתו של מלצר, קבע פרקליט המדינה עמית איסמן כי זדורוב יעמוד למשפט חוזר.

זדורוב, שעבד בעבודות ריצוף בבית ספרה של ראדה, נעצר כמה ימים אחרי הרצח ב-2006, הוא הודה בביצועו ואף שיחזר אותו. אחר כך חזר בו מהודאתו, ועם המשכות המשפט הצליחה ההגנה לעורר ספקות בקרב הציבור כי זדורוב הוא אכן הרוצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully