וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבר נאמן ואיש סוד": אלפים השתתפו בהלווית יועץ שרת החינוך שנרצח

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 20:47

בהלוויתו של סאהר איסמעיל נכחו סער ושאשא-ביטון, שסאהר היה יועצם, וראשי ההנהגה הדתית הדרוזית. בהספד קרא סער להיאבק באלימות ש"מאיימת על כל אחד ואחד בחברה שלנו". מנהיג העדה הדרוזית הצטרף לקריאתו ואמר כי "לא יעלה על הדעת כי סאהר יירצח מטרים ספורים מביתו"

אלפים השתתפו היום (שני) בהלווייתו של סאהר איסמעיל, שנרצח אתמול ביריות סמוך לביתו בראמה. בהלוויה השתתפו גם שר המשפטים גדעון סער ושרת החינוך יפעת שאשא-ביטון וראשי ההנהגה הדתית הדרוזית.

בהלוויה ספד סער, שאמר "חבר נאמן, יועץ, איש סוד, לוחם, אח. הדרך המשותפת שלנו נמשכה עשרים שנה והאמנתי שתמשך שנים רבות. הגענו לפסגות הכי גבוהות ביחד, הלכנו במדבר ביחד. נדאג להנציח את זכרו, אנו מחויבים לדרך שלו".

סער המשיך ופנה לציבור באומרו "הלב נקרע, אנחנו נפרדים מסאהר, אבל לא נפרד מכם. אתם חלק מאיתנו ואנחנו חלק מכם. חשוב שניקח שני דברים מכאן: אחד - מאבק חסר פשרות באלימות. האלימות היא סרטן שמכרסם ביסודות החברה, היא מאיימת על כל אחד ואחד מאיתנו בחברה שלנו. חייבים לעשות שינוי. דבר שני - נקדש את ערך חיי האדם, כי כל אדם נברא בצלם. החיים יפים ויש להם ערך ועלינו לשמור עליהם".

הלוויה סאהר אסמעאיל. ללא, מערכת וואלה
"מחויבים לדרך שלו". שאשא-ביטון וסער/מערכת וואלה, ללא

השיח מוואפק טאריף, מנהיגה הדתי של העדה הדרוזית בישראל, אמר בלוויה כי הוא מבקש לנצל את האירוע הקשה כדי "לקרוא לגורמי אכיפת החוק להכות ביד ברזל ולגדוע את האלימות והעבריינות המשתוללת בקרבנו. אין המדובר בפשיעה רגילה, אלא בטרור המאיים על כל בית ועל כל יישוב. זהו סרטן ממאיר שאיננו פוסח על אף אחד: אנשים מן הרחוב, נציגי ציבור ועוברי אורח. לצערי אין איש חסין. לא יעלה על הדעת כי סאהר יירצח מטרים ספורים מביתו, שאמור להיות מבצרו".

הוא קרא לפעול למיגור האלימות "המכרסמת בכל חלקה טובה", ופנה לגורמי האכיפה "לפעול ולשים את ידיהם על הרוצחים מהר ככל שניתן, לפני שיהיו עוד קורבנות. מאסנו כבר. לא רוצים עוד אלמנות ויתומים. מקווה כי הירצחו של סאהר יהיה תפנית בטיפול באלימות במגזר ובחברה ותחזיר את הביטחון לרחובותינו".

עוד בוואלה!

בראמה לא מצליחים להבין מי ירה ביועץ השרה. "אנחנו המומים, לא היו לו אויבים"

לכתבה המלאה
הלוויה סאהר אסמעאיל. ללא, מערכת וואלה
מקווה שהרצח יביא לתפנית בטיפול באלימות במגזר ובחברה. טאריף/מערכת וואלה, ללא

סאהר עאטף אסמאעיל נורה אתמול למוות על ידי אלמונים, שירו לעבר רכבו סמוך לביתו במועצה המקומית ראמה שבגליל. צוות מד"א מצא אותו כשהוא ללא רוח חיים, ונאלץ לקבוע את מותו במקום. אסמאעיל היה מקורב של שר המשפטים גדעון סער, כיהן כיועץ בכיר לענייני החברה הערבית לשרת החינוך שאשא ביטון, וכן היה ממוקם מספר 17 ברשימת תקווה חדשה. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully