וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בלוד: תושב כפר קאסם נעצר בחשד למעורבות בירי

27.6.2021 / 21:01

גבר בן 29 נעצר בחשד למעורבות בחיסול של ג'מיל אזבארקה שאירע הבוקר בלוד. הירי בוצע ברחוב אבא הלל סילבר, ולפי ההערכות מדובר בחלק מסכסוך הדמים בין משפחות הפשע אבו סעלוק ואזבארקה

גבר בן 29 תושב כפר קאסם נעצר היום (ראשון) בחשד למעורבות ברצח של ג'מיל אזבארקה שאירע הבוקר בלוד. אזבארקה בן ה-33 נורה למוות ברחוב אבא הלל סילבר בעיר, ולפי ההערכות מדובר בחשד לחיסול נוסף כחלק מסכסוך הדמים בין משפחות הפשע אבו סעלוק ואזבארקה.

הרצח הבוקר היה השני בתוך פחות מ-24 שעות, לאחר שאתמול נורו למוות שלושה מבני משפחת ג'רושי מרמלה בגליל התחתון.

בשעות הבוקר התקבל במשטרה דיווח אודות ירי לעבר משאית בתחנת דלק. צוות מד"א שהוזעק למקום איתר בזירה את אזבארקה כשהוא מחוסר הכרה עם פצעי ירי ומותו נקבע במקום. פרמדיקית מד"א תרצה כרמי וחובש בכיר במד"א איתן שנור סיפרו: "כשהגענו ראינו גבר מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ההרוג באירוע ירי בלוד ככהנ ג'מיל אזבארגה, יוני 2021. צילום מסך, צילום מסך
נעצר מעורב ראשון בחיסול שלו. ג'מיל אזבארקה/צילום מסך, צילום מסך

לאירוע הירי הבוקר קדמו כמה מקרי רצח ומקרי אלימות נוספים בין משפחות הפשע בשנה החולפת. החריג מביניהם אירע בדצמבר 2020, אז נרצח עמר אבו סעלוק בן ה-15 מלוד, במהלך ירי מרכב חולף בכביש 6 תוך כדי נסיעה ובזמן שלווה על ידי ניידות משטרה. באירוע נפצע גם אביו של הנער.

בפברואר השנה הוגשו כתבי אישום נגד חמישה בני משפחת אזבארקה בגין הרצח של בן ה-15. קודם לאירוע בכביש 6, באותו יום, נרצח סלמן אזבארקה, אביו של הרצח הבוקר, ג'מיל, ואביהם של הנאשמים מואמן ואנס. לפי כתב האישום באותו יום החליטו השניים לנקום את רצח אביהם, ויצאו לבצע את הנקמה. המשטרה חושדת כי הרצח הבוקר הגיע גם הוא כנקמה בבני משפחת אזבארקה על רצח בן ה-15 בכביש 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully