וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ים מתאוששת מהירי: "פעם פחדתי מתאונות, עכשיו אני פוחד מכדורים"

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 22:43

יממה לאחר שנורתה עדי פרץ ברכבה בנסיעה עם בתה, תחושת חוסר ביטחון שוררת בעיר. חיה סיפרה כי הייתה המומה כששמעה על המקרה, מרים טענה שפעילות המשטרה אינה מספקת, ואילו יצחק ביקש לוודא שהאירוע לא יזיק לתדמית של בת ים: "גם בסביון ובהרצליה קורים דברים כאלה"

עדי פרץ בת ה-37 עדיין מאושפזת בבית החולים והחקירה בעיצומה, אולם בבת ים הירי כבר מכה גלים. קרוב ל-24 שעות לאחר שנורו חמישה כדורים לעבר הרכב בו נסעה פרץ עם בתה, התושבים סיפרו היום (שלישי) על חוסר ביטחון בעיר, ומשתפים בזעם כלפי הפושע. בתוך התחושות הקשות, הוותיקים מביניהם בוחרים את המילים בקפידה, מודעים לתדמית שמלווה את מקום מגוריהם וחוששים לתרום להנצחתה.

"אם פעם פחדתי מאיזה נהג זריז שייתן לי מכה בנסיעה, היום אני מפחד מכדור תועה", הודה יצחק קלדרון, הבעלים של מסעדת חוף קלדרון בטיילת בבת ים, ותושב העיר זה 50 שנה. "אחלה בת ים, מתל אביב באים, מראשון באים, ויש גם תאונות, זה טבע העולם. גם בסביון קורה דברים כאלה וגם בהרצליה. מה שהיה אתמול זה לא בסדר, אפילו אם זה כדור תועה, אפילו אם זיהו את הכוונה. יש פה שנאת חינם".

עדי פרץ הפצועה מהירי בבת ים. אתר רשמי, מערכת וואלה
מאושפזת במצב קשה. עדי פרץ/מערכת וואלה, אתר רשמי
בווידאו: הדיווח למשטרה על הירי בבת ים/מערכת וואלה!

חיה קלרה לוי, גם היא תושבת העיר, הופתעה מהחדשות למרות שסיפרה כי גדלה לתוך הפשיעה. "הייתי בהלם. תמיד היו לנו עבריינים זה לא משהו שאנחנו מתרגשים נולדנו עם עבריינים פה. אבל הלוואי שיתפסו אותו. יש ילדה בתוך האוטו, לאן הגענו? ואם בכלל היא לא שייכת למטרה?". לדבריה, "אני לא פוחדת בשום מקום. עבדתי ביפו ובירושלים, ברמת אביב, גם שם היו המון עבריינים. הכול 'מכתוב' מלמעלה, מעולם לא היה פחד ולעולם לא יהיה".

עוד בוואלה!

5 כדורים, עדים המומים, וילדה אחת שחייה השתנו: הירי בבת ים - דקה אחר דקה

לכתבה המלאה
יצחק קלדרון בעל מסעדה חוף בת ים, תושב בת ים במקום הרצח של עדי פרץ  10 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
"גם בסביון ובהרצליה קורים דברים כאלה". יצחק קלדרון/ראובן קסטרו
חיה קלרה לוי תושבת בת ים במקום הרצח של עדי פרץ  10 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
"לא פוחדת בשום מקום". חיה קלרה לוי/ראובן קסטרו

לעומתם, מרים קסיס עלתה מצרפת הישר לבת ים לפני חמישה חודשים. "שמעתי על הירי שהיה אתמול. אני לא צופה בחדשות בעברית אבל שמעתי מחבר שהיה שוב ירי בבת ים. אני לא מופתעת, בגלל שזה מקום עם מוניטין מפוקפק", אמרה. "אני לא מרגישה טוב ובטוחה פה, אין מספיק אבטחה בבת ים. אני רואה ונדליזם וזה לא מקום רגוע. חבל שקורים דברים כאלה".

"החיים ממשיכים. זה קורה בכל מקום, מה נעשה, היה גם ירי תועה בים פעם", ציין איציק, אחד מהיושבים בפיצוציה בזירת הרצח. האירוע לא מנע מהקבועים להגיע גם היום. "אני נגד רצח נשים. גבר שלוקח נשק לפגוע באישה הוא מטומטם", הוסיף חברו שלמה.

מירים קסיס תושבת בת ים במקום הרצח של עדי פרץ  10 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
"אין מספיק אבטחה בבת ים". מרים קסיס/ראובן קסטרו
מימין איציק וחבר תושבי בת ים במקום הרצח של עדי פרץ  10 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
המשיכו לשבת סמוך למקום האירוע. איציק (מימין)/ראובן קסטרו

מצבה של פרץ, שנפצעה בראשה מירי מרכב חולף לעיני בתה בת הארבע, מוסיף להיות קשה. בבית החולים איכילוב בתל אביב, שם היא מאושפזת, מסרו כי היא סובלת משברים בפניה ובעינה ומדימום פנימי. בתה שישבה במושב האחורי הוגדרה כנפגעת חרדה.

המשטרה פתחה בסריקות אחר היורה מיד לאחר הירי והקימה מחסומים באזור בת ים. לוואלה! נודע כי אחד מכיווני החקירה שנבדקים הוא שהירי בוצע כתוצאה מטעות בזיהוי.

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully