וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני בתה: בת 37 נורתה ברכב בבת ים, מצבה אנוש

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 8:32

האישה נורתה בזמן שנהגה ברכבה, בעוד בתה בת ה-4 ישבה במושב האחורי ומוגדרת נפגעת חרדה. תחילה הוגדר מצבה של האישה בינוני, אך לאחר שפונתה לבית החולים, מצבה החמיר לאנוש. לוואלה! נודע כי מתחזקת ההערכה שמדובר בטעות בזיהוי. "הילדה בכתה, הרגענו אותה", סיפר עד ראייה

בווידאו: אישה נורתה ברכב בבת ים, מצבה אנוש/צילום: מד"א

אישה בת 37, נפצעה באורח אנוש היום (שני) ברחוב הנביאים בבת ים, לאחר שנורתה בזמן שנהגה ברכבה. בתה כבת 4 שישבה במושב האחורי, מוגדרת נפגעת חרדה. לוואלה! נודע כי אחד מכיווני החקירה שהמשטרה בודקת הוא שמדובר בטעות בזיהוי. המשטרה פתחה בסריקות אחר היורה והקימה מחסומים באזור בת ים.

תחילה מצבה של האישה הוגדר כבינוני, ולאחר שפונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב, מצבה הפך אנוש. בתה כבת 4 הייתה איתה ברכב וכעת מוגדרת כנפגעת חרדה. בת משפחתה לקחה אותה מהמקום לאחר שצוות מד"א וידא שהיא לא נזקקה לטיפול רפואי.

"ישבנו ושתינו בירה ולפתע שמענו 5-6 יריות", סיפר לוואלה! איציק, עד ראייה. "אדם שעמד ליד מתנ"ס, ירה לכיוון רכב נוסע בכיכר. הרחנו אבק שריפה באוויר וקלטנו שהרכב שהיה בנסיעה בכיכר, עולה על המדרכה. ניגשנו אליה וראינו שיש מאחורה ברכב ילדה קטנה וכדור שפגע בדלת שבה ישבה הילדה. האישה דיממה בפנים. הילדה בכתה, הרגענו אותה עד שהגיעו כוחות ההצלה".

אישה נפצע אנוש באירוע ירי בבת ים, 9 באוגוסט 2021. צילום מסך, אתר רשמי
האישה בדרך לבית החולים, הערב/אתר רשמי, צילום מסך

המשטרה פתחה בחקירת הרקע ונסיבות האירוע, מבצעת סריקות אחר החשוד ואוספת ממצאים בשטח.

"הפצועה ישבה בתוך הרכב כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה מדממת", סיפרו חובשים של מד"א, חגי נתני ויוסף ששון. "מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הרגעה, עצירת דימומים וחבישה. העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים. ילדה כבת 4 שהייתה במושב האחורי הייתה נסערת מאוד. וידאנו שהיא לא נפגעה ולא נזקקת לטיפול רפואי והעברנו אותה לאמבולנס עד שבת משפחה הגיע למקום ולקחה אותה".

חבר של המשפחה של האישה שנורתה אמר כי הם "בשוק גדול. היא התחתנה רק לפני כמה חודשים. אנשים נורמטיבים, לא רבים עם איש, הייתה ברכב עם בתה מנישואים קודמים".

אישה נורתה ברכב בבת ים, מצבה אנוש 09.08.21. מד"א
זירת הירי, הערב/מד"א
אישה נפצע אנוש באירוע ירי בבת ים, 9 באוגוסט 2021. לירן לוי
חשד לטעות בזיהוי, הערב/לירן לוי

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי מרחב איילון מבצעים כעת סריקות אחר מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה".

מבית החולים איכילוב בתל אביב נמסר: "לחדר הטראומה של בית החולים הגיעה אישה לאחר שנפצעה בראשה מכדור ירי. היא מורדמת ומונשמת במצב קשה, ועלתה לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי".

הלילה, גופת גבר בן 42 נמצאה בדירה ברחוב נחמיה שבנתניה כשעליה סימני אלימות. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של הגבר במקום. המשטרה פתחה בחקירה, ממנה התחזק החשד כי מדובר ברצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully