וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 כדורים, עדים המומים, וילדה אחת שחייה השתנו: הירי בבת ים - דקה אחר דקה

קרובי משפחתה של עדי פרץ בת ה-37, שנפצעה באורח אנוש לעיני בתה, מתקשים עדיין לעכל את האירוע הקשה. במשטרה נמשכים המאמצים לבירור נסיבות הירי החריג. לדברי גורם בכיר, טרם ברור אם מדובר בירי אקראי או מכוון. וגם: האזינו לשיחה הדרמטית למשטרה

בווידאו: הדיווח למשטרה על הירי בבת ים/מערכת וואלה!

הירי אתמול (שני) בבת ים, בו נפצעה עדי פרץ בת ה-37 באורח אנוש, תפס את תושבי העיר בהפתעה. האירוע, בו נורתה פרץ לעיני בתה בת הארבע, הותיר בהלם את עדי הראייה בזירה, ובמשטרה נמשכים המאמצים לברר את נסיבות התעלומה - אם מדובר בניסיון רצח או בטעות בזיהוי.

גורם בכיר במשטרה סיפר לוואלה! על התקדמות החקירה, ואמר כי טרם ברור לחלוטין אם מדובר בירי אקראי או מכוון. "בחלוף מספר שעות ממועד האירוע הקשה, ובהתאם לממצאים שאספנו עד כה, החקירה בוחנת מספר כיוונים, ובהם חשד לירי אקראי לעבר הרכב, זאת לצד בחינת נסיבות ירי אחרות", אמר. בנוסף ציין כי קרוביה של האישה מסרו עדות.

לידי וואלה! הגיעה ההקלטה של האזרח שדיווח למשטרה על האירוע, ובה הוא נשמע אומר לשוטרת: "נשמע צרור של יריות, יש צעקות, אנשים צועקים ברחוב. תגיעו מהר, נבהלנו שאין דברים כאלה, סגרנו את כל החלונות. זה היה נשמע כמו יריות, זה לא נפצים".

אישה נפצע אנוש באירוע ירי בבת ים, 9 באוגוסט 2021. מד"א
הזירה בבת ים, אתמול/מד"א

האירוע החל אמש בשעות הערב, לאחר שכמה יריות נורו לעבר רכבה של פרץ ברחוב הנביאים בבת ים. הירי אירע בעת שפרץ נהגה ברכב, וכשבתה בת הארבע יושבת במושב האחורי. המשטרה הודיעה מיד לאחר האירוע כי פתחה בסריקות אחר חשודים, והקימה מחסומים בבת ים והאזור.

לדברי אחד מעדי הראייה, היורה עמד סמוך למעון ויצו שממוקם ברחוב, ירה לעבר הרכב ונמלט. במשטרה הודיעו לאחר האירוע כי החקירה הוטלה על ימ"ר תל אביב, כשמספר כיוונים נחקרים, אך אז סברו כי הכיוון המרכזי הוא טעות בזיהוי.

עדי פרץ הפצועה מהירי בבת ים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
מצבה מוסיף להיות קשה. עדי פרץ/מערכת וואלה!, אתר רשמי
ממשיך להיות קשה מצבה של עדי פרץ/מערכת וואלה!

במשפחתה של פרץ הגיבו בכאב גדול לאירוע. "אנו בשוק גדול, היא התחתנה רק לפני כמה חודשים", אמר חבר של המשפחה. "אנשים נורמטיביים, לא רבים עם איש. היא הייתה ברכב עם בתה מנישואין קודמים". גיסתה של פרץ הוסיפה כי היא מקווה "שעם ישראל יתפלל ושהיא תצא מזה".

אורן, בעלה של עדי, סיפר על אשתו כי היא "לא עשתה נזק לאף אחד. היא אישה מאמינה. התחתנו לפני ארבעה חודשים, והיא הייתה בדרך לאסוף את חמותה כשזה קרה לה".

בווידאו: אישה נורתה ברכב בבת ים, מצבה אנוש/צילום: מד"א
אישה נפצע אנוש באירוע ירי בבת ים, 9 באוגוסט 2021. לירן לוי
הזירה בבת ים, אתמול/לירן לוי

"רצנו ישר לרכב לראות מה קרה", סיפר שלומי, אחד מעדי הראייה בזירה. "ראינו אישה יושבת במושב הנהג. ניסינו לפתוח את הדלת, דפקנו על החלון והיא הייתה המומה. היא הייתה בהכרה באותו שלב. זיהיתי שהחלון שליד הנהג פתוח ופתחנו את הדלת האחורית. שמענו את הצרחות של הילדה הקטנה, שלפתי אותה מכיסא הבטיחות. היא הייתה בהיסטריה נוראה, חיפשתי לראות שהילדה לא נפגעה וראיתי שאין עליה סימני דם. היא שמעה שצועקים להזמין אמבולנס, והיא נכנסה יותר להיסטריה. כל הזמן הזה היא לא ירדה לי מהידיים", תיאר.

מצבה של פרץ מוסיף להיות קשה, והיא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בבית החולים איכילוב בתל אביב כשהיא מורדמת ומונשמת. פרופ' רחלי גרוסמן, סגנית מנהלת המחלקה הנוירוכירורגית עדכנה מוקדם יותר בנוגע למצבה, ואמרה כי הוא "הידרדר מאוד מהר ולכן היא הורדמה והונשמה. בנוסף יש לה חבלת ראש משמעותית, ומעבר לקליע שנכנס ליד האוזן ישר לתוך המוח, יש חשד לדימומים".

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully