וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן הירי מבת ים עדיין במצב קשה: "שלפנו את הילדה מהרכב לעיני אמה"

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 10:52

לאחר שאושפזה ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים איכילוב, עדי פרץ ממשיכה להיאבק על חייה. הרקע לאירוע עדיין בבדיקה, ומתחזקת ההערכה כי מדובר בטעות בזיהוי. עד ראייה, שניסה לסייע בזירה, סיפר כי בתה שאלה: "מה, זה כמו שלאימא פעם כאבה הרגל?"

ממשיך להיות קשה מצבה של עדי פרץ/מערכת וואלה!

מצבה של עדי פרץ, שנפצעה אמש (שני) בראשה מירי מרכב חולף לעיני בתה בת ה-4, מוסיף להיות קשה. לוואלה! נודע כי אחד מכיווני החקירה שהמשטרה בודקת הוא שהירי בוצע כתוצאה מטעות בזיהוי.

פרץ בת ה-37 מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בבית החולים איכילוב בתל אביב כשהיא מורדמת ומונשמת. פרופ' רחלי גרוסמן, סגנית מנהלת המחלקה הנוירוכירורגית עדכנה על מצבה, ואמרה כי "מצבה הידרדר מאוד מהר ולכן היא הורדמה והונשמה. בנוסף יש לה חבלת ראש משמעותית, ומעבר לקליע שנכנס ליד האוזן ישר לתוך המוח, יש חשד לדימומים".

גרוסמן הוסיפה כי "יש לה שברים בפנים ובעין - פגיעה שמשמעותה טרם התבררה. בשעות הקרובות נדע לאיזה כיוון זה הולך". היא הסבירה כי "המצב שלה עדיין לא ידוע אבל היא במצב יציב. אנחנו מורידים את חומרי ההרדמה ונראה שהיא מזיזה טוב את הידיים והרגליים. ישל זה משמעות נוירולוגית, והיא מבצעת פעולות שאנחנו אומרים לה".

עדי פרץ הפצועה מהירי בבת ים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"דפקנו על החלון והיא הייתה המומה". עדי פרץ/מערכת וואלה!, אתר רשמי

אורן, בעלה של עדי, סיפר על אשתו כי היא "לא עשתה נזק לאף אחד. היא אישה מאמינה. התחתנו לפני ארבעה חודשים, והיא הייתה בדרך לאסוף את חמותה כשזה קרה לה".

שלומי, עד ראייה בזירה, שחזר את רגעי הירי. "פתאום שמענו ארבע חמש יריות, וריח של אבק שריפה מאוד חזק שעלה לאוויר. ראינו רכב שעלה על המדרכה ועלה על הגינה שהייתה שם".

"רצנו ישר לרכב לראות מה קרה", המשיך שלומי. "ראינו אישה יושבת במושב הנהג. ניסינו לפתוח את הדלת, דפקנו על החלון והיא הייתה המומה. היא הייתה בהכרה באותו שלב. זיהיתי שהחלון שליד הנהג פתוח ופתחנו את הדלת האחורית. שמענו את הצרחות של הילדה הקטנה, שלפתי אותה מכיסא הבטיחות. היא הייתה בהיסטריה נוראה, חיפשתי לראות שהילדה לא נפגעה וראיתי שאין עליה סימני דם. היא שמעה שצועקים להזמין אמבולנס, והיא נכנסה יותר להיסטריה. כל הזמן הזה היא לא ירדה לי מהידיים", תיאר.

עד הראייה סיפר בריאיון כי הוא חושש בעקבות המקרה. "זו לא פעם ראשונה שזה קורה. לצערינו שומעים על חיסולים כאלה כמעט כל יום. בצומת הרחובות בבת ים, אנחנו שותים שם בירה מדי פעם, ופתאום אתה שומע 5-4 יריות עם ריח של אבק שריפה חזק באוויר. רצנו ישר לכיוון הרכב לראות מה קרה".

עדי פרץ, האישה שנפצעה אנוש מאירוע ירי בבת ים, 24 ביוני 2021. פייסבוק, אתר רשמי
"זה כמו שלאימא פעם כאבה הרגל?". פרץ/אתר רשמי, פייסבוק
בווידאו: אישה נורתה ברכב בבת ים, מצבה אנוש/צילום: מד"א

"ברגע הראשון לא ידענו אם זה פיגוע או פלילי" אמר אתמול עד הראייה. "שמענו יריות, הן נפסקו ואז רצנו לרכב. אלו היו יריות אקדח. ראינו אישה יושבת במושב הנהג, לא הייתה ידית לפתוח את הדלת, דפקנו בחלון כדי שתפתח מבפנים, היא הייתה בהכרה, אחר כך נודע לנו שהייתה שם ילדה מאחור".

"פתחנו את דלת המכונית ושלפנו את הילדה", הוא ממשיך. "מיד שלפנו אותה מכיסא הבטיחות, היא צרחה, הייתה בהיסטריה נוראית, כשבאתי לפתוח את הדלת זיהיתי פגיעה של כדור, רציתי לבדוק אם היא לא נפגעה. ניסינו להרגיע אותה. היא אמרה 'מה, זה כמו שלאימא פעם כאבה הרגל?', אמרנו לה כן".

האירוע התרחש אמש כשפרץ נורתה ונפצעה באורח אנוש ברחוב הנביאים בבת ים, בזמן שנהגה ברכבה. בתה כבת 4 שישבה במושב האחורי, הוגדרה כנפגעת חרדה. המשטרה פתחה בסריקות אחר היורה והקימה מחסומים באזור בת ים. תחילה מצבה של האישה הוגדר כבינוני, ולאחר שפונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב, מצבה הפך אנוש.

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully