וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנתניה: בן 42 נמצא ללא רוח חיים בדירה בעיר

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 9:24

המשטרה הגיעה לזירת האירוע ברחוב נחמיה שבעיר, ומצאה את גופתו כשעליה סימני אלימות. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הגבר. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה

בווידאו: זירת החשד לרצח בנתניה/מערכת וואלה!

גופת גבר בן 42 נמצאה הלילה (שני) בדירה ברחוב נחמיה שבנתניה כשעליה סימני אלימות. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של הגבר במקום. המשטרה פתחה בחקירה ממנה התחזק החשד כי מדובר ברצח.

המשטרה עיכבה שני צעירים על מנת למסור עדות. מבדיקה ראשונית עולה כי הנרצח מוכר למשטרה מתחום עבירות המין. "כשנכנסו לדירה ראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה עם סימני אלימות בגופו", סיפר פרמדיק מד"א יקי חג'ג'. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת הרצח בנתניה 9 באוגוסט 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
זירת החשד לרצח בנתניה/אתר רשמי, מערכת וואלה!

אתמול, נעצרו שלושה אחים בני 20, 23 ו-28 מכפר זרזיר בחשד שרצחו את אימם, תושבת נוף הגליל בת 46, והסתירו את גופתה באזור הירדן ההררי. תחילה דווחה האם כנעדרת, אך בהמשך התגבר החשד כי היא נרצחה, עד שאותרה גופתה כשהיא מוסווית.

הפרשה החלה ביום שישי, עת רכב פרטי פרץ מחסום משטרתי באזור הירדן ועורר חשד כי יושביו היו מעורבים באירוע פלילי. עם קבלת הדיווח על האירוע, כוחות משטרה פתחו בסריקות לאיתור הרכב וכן לאיתור זהות הנוסעים בו.

עם התקדמות החקירה, קשרה המשטרה בין אירוע פריצת המחסום לבין דיווח על היעדרות של אישה בת 46 שהעתיקה את מגוריה מבית זרזיר לנוף הגליל, ושמו של אחד מבניה של הנעדרת עלה כחשוד בהעדרותה ובפריצת המחסום.

שלושה בנים תושבי כפר זרזיר רצחו את אמם והסתירו את הגופה באזור הירדן ההררי. דוברות משטרת ישראל
הגופה נמצאה כשהיא מוסווית, סריקות המשטרה באזור הירדן, אתמול/דוברות משטרת ישראל

לאחר חקירה והצלבת מידע על איכון התגבר החשד כי האישה נרצחה. במקביל לסריקות שבוצעו אחריה, בנה החשוד בפריצת המחסום "ירד למחתרת" ונעלם למשך שעות. בסופו של דבר נעצר החשוד לאחר מרדף רגלי, סמוך ליישוב נהלל.

המשטרה המשיכה בסריקות אחר הנעדרת, ולאחר 26 שעות של חיפושים נמצאה כאמור גופתה של האישה בשטח באזור הירדן ההררי. במסגרת החקירה נעצרו שלושת בניה וקרוב משפחה נוסף. מעצרם של הבנים הוארך בתשעה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully