וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים סמויים באירועים ותגבור ברחבי הארץ: אכיפת ההגבלות עולה שלב

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 22:13

המשטרה תגביר את מאמצי האכיפה ברקע העלייה בתחלואה, ומספרם של השוטרים שיוקצו לאכיפת הגבלות הקורונה יגיע ל-1,800. שוטרים סמויים יבדקו את השמירה על חובת המסיכות במקומות סגורים. במסגרת התכנית יוקמו מחדש מפקדות, ויוסטו שוטרי מנהלה ומטה לטובת המשימה

המשטרה תתחיל להפעיל ממחר (שלישי) שוטרים סמויים, שיעבדו בלבוש אזרחי וייכנסו לאולמות אירועים, הצגות ומסיבות במטרה לאכוף אי עטיית מסיכות. זאת, בצל העלייה הגבוהה בתחלואה.

בהמשך להחלטות הדרג המדיני, החל מאתמול, המשטרה פתחה במאמצי אכיפה רחבים, כשממחר ועד סוף השבוע, יגיע מספרם של השוטרים שיוקצו לאכיפת הקורונה ל-1,800.

סיורי אכיפה של משטרת ישראל הערב באולמות אירועים. המשרד לביטחון פנים, אתר רשמי
משיבים לביקורת/אתר רשמי, המשרד לביטחון פנים

במסגרת התכנית, יוקמו מחדש מפקדות הקורונה בכל מחוז ומחוז, ויוסטו שוטרי מנהלה ומטה לטובת המשימה.

מהמשטרה נמסר כי "אנו עומלים על תכנית מבצעית שתכליתה פעילות נחושה אל מול אלו שמפרים את הנחיות הקורונה בדגש על עטיית מסכה. בתכנית ייקבעו סדרי כוחות גדולים מאוד שיעסקו באופן מלא באכיפה, יוקמו מחדש מפקדות הקורונה בכל מחוז ומחוז, ושוטרי מנהלה ומטה יוסטו לטובת המשימה".

עוד בוואלה!

סירב לעטות מסיכה, נאזק - ונגרר לעיני אשתו לאורך הקניון ההומה

לכתבה המלאה
בווידאו: המשטרה החלה לבצע אכיפה והסברה של תקנות הקורונה/צילום: דוברות המשטרה

אתמול, שוטרים התעמתו עם גבר שסירב לעטות מסיכה בקניון "ביג פאשן דנילוף" בטבריה. בעקבות זאת, מהומה פרצה במקום, ובתיעוד הגבר נראה שכוב על הרצפה כשהשוטרים אוזקים אותו, תוך שאנשים קוראים קריאות גנאי לעבר השוטרים.

בחודש שעבר ראש הממשלה נפתלי בנט הנחה על צעדים להגברת אכיפת הגבלות הקורונה. בדיון שכינס הורה ראש הממשלה על הגשת כתבי אישום פליליים נגד חולים שמפרים בידוד, הגדרת אירועים - בדגש על חתונות - בראש סדר העדיפויות לאכיפה, והסדרת האישורים המשפטיים להפעלת אמצעים טכנולוגיים למעקב אחר מבודדים.

בין האמצעים שישמשו את גורמי האכיפה תהיה מערכת "הסכמון", שמעבירה מיקום של מבודדים דרך SMS. לצד זאת, הוחלט לנסות לייעל את הליכי האכיפה, ולקצר את הזמן שחולף בין הטלת קנס על מפרי הנחיות למימושו בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully