וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרת שסייעה לעבריינים למכור נשק שוחררה למעצר בית

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 19:12

קוניו, קרובת משפחה של קצין משטרה לשעבר המוכר לציבור, שוחררה למעצר בית של 5 ימים, ובמקביל החקירה במח"ש נגדה תימשך. "שיקול דעת - לא הצד החזק שלה", אמר גורם שמעורה בפרטים. היא חשודה שסייעה ל-3 תושבי המרכז לסחור בנשק באמצעות מסמכים מזויפים, תמורת טובות הנאה

השוטרת נטע קוניו, ממחוז תל אביב, שנעצרה על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) לפני כמה ימים בחשד שסייעה לעבריינים, שוחררה היום (שני) למעצר בית של חמישה ימים. החקירה במח"ש נמשכת.

קוניו, בת 37, שוטרת ואם יחידנית לשלושה ילדים המתגוררת במרכז הארץ, נעצרה בשבוע שעבר בחשד שסייעה לשלושה תושבי המרכז לסחור בכלי נשק באמצעות מסמכים מזויפים ולמכור אותם לגורמים עברייניים, תמורת טובות הנאה.

הנשקים בהם המחבלים השתמשו בפיגוע בקריית ארבע, 14 במרץ 2016. דובר צה"ל
החקירה במח"ש תימשך/דובר צה"ל

ימי המעצר שלה תמו היום, ובמח"ש החליטו שלא להביאה שוב לבית המשפט, ולשחרר אותה בתנאים מגבילים של מעצר בית ואיסור יצרת קשר עם המעורבים בפרשה.

עו"ד קובי פלומו שמייצג את השוטרת אמר: "בהמשך לטענותיי בבית המשפט, שוב ניתן להבין כמה מהירה וקלה היא היד על ההדק בכל מה שקשור למעצר חשודים, הובלה באזיקים ופרסום פרטים אישיים של חשוד, והכול - כשהראיות לא התגבשו. פשוט עצוב".

גורם שמכיר את קוניו ומעורה בפרטים, אמר בשיחה עם וואלה! כי לא מדובר בעבריינית קלאסית שפעלה ממניעים פליליים טהורים. "אם החשדות שמייחסים לה נכונים, זה בעיקר מעיד על שיבוש בשיקול הדעת". אותו גורם הוסיף כי מ"היכרות עם הפרטים, שיקול דעת, לא היה הצד החזק שלה ושאלות שהיא שאלה לגבי עבריינים, עוררו את חשדם של מפקדיה שעידכנו את מח"ש".

עוד בוואלה!

חשד: שוטרת סייעה לעבריינים לקנות כלי נשק באמצעות מסמכים מזויפים

לכתבה המלאה
בווידאו: הוארך מעצר שוטרת בחשד שסייעה לעבריינים לקנות כלי נשק/מערכת וואלה!

קוניו שימשה כחוקרת במרחב יפתח במשטרה, וכיום היא בתפקיד פקידותי באגף התנועה במחוז תל אביב. השוטרת החשודה מגיעה ממשפחה של שוטרים, וגורמים במחוז תל אביב סיפרו לוואלה! כי שני הוריה היו אף הם שוטרים, והיא קרובת משפחה של קצין משטרה בכיר לשעבר שמוכר היטב לציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully