וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרוטקשן בצפון: חשד להצתת בית עסק בחצור הגלילית

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 7:49

חנות המזגנים "הקוטב הצפוני" באזור התעשייה של היישוב נשרפה כליל ושני בתי עסק סמוכים נפגעו, ככל הנראה כחלק מתופעת דמי החסות המתרחבת. "אנשי עסקים תמימים קמו בבוקר בלי שנשאר להם כלום. הגיע הזמן שרה"מ יבין שיש פה מלחמה", קבע ראש המועצה המקומית

בית עסק לייצור מערכות מיזוג אוויר עלה בלהבות הלילה (ראשון) באזור התעשייה בחצור הגלילית. שני עסקים סמוכים, חנות רהיטים וחנות להדפסות דיגיטליות ותלת-מימד, נפגעו גם הם מהאש. במשטרה חושדים כי מדובר בהצתה, ובמועצה המקומית בטוחים שזהו חלק מתופעת הפרוטקשן, גביית דמי החסות, שהולכת ומתרחבת באזור.

"התעוררנו אתמול לעוד אירוע של הצתה, של טרור, שפוגע לא רק בחצור הגלילית אלא בגליל כולו כבר כמה שנים", קבע ראש המועצה המקומית חצור הגלילית, שמעון סויסה. "אני אומר באופן שלא משתמע לשתי פנים: מדינת ישראל יודעת להתמודד עם כל טרור, הגיע הזמן שראש הממשלה השר לביטחון הפנים והמפכ"ל יבינו שיש פה מלחמה".

בווידאו: חשד להצתת בית עסק בחצור הגלילית/צילום: מצלמות אבטחה

סויסה המשיך ופנה לממשלה בדרישה למגר את התופעה. "אנחנו לא יכולים לאבד את העסקים, אנחנו לא יכולים לאבד את הצפון. הגיע הזמן שתיקחו את העניין הזה לידיים, שתבואו הנה ונעשה פה סדר. אנשי עסקים תמימים הלכו לישון בלילה וקמו בבוקר בלי שנשאר להם כלום. הדבר הזה לא יכול להימשך. אני קורא לממשלת ישראל: תתעשתו, ומיד".

עוד בוואלה!

הפרוטקשן בצפון: אלמונים ירו על סניף "קפה נמרוד" בגליל העליון

לכתבה המלאה
נזקי החשד להצתה בבית עסק בחצור הגלילית. דוברת המועצה המקומית, חצור הגלילית, מערכת וואלה!
החנות שנשרפה, הבוקר/מערכת וואלה!, דוברת המועצה המקומית, חצור הגלילית
בווידאו: נזקי החשד להצתה בבית עסק בחצור הגלילית/מערכת וואלה!

במשטרה אמרו כי הם חוקרים את החשד להצתת בית העסק, שנקרא "הקוטב הצפוני". לאחר התקרית מסרו כי "במוקד משטרת ישראל התקבל הלילה לקראת חצות, דיווח על בית עסק השייך לתושב חצור הגלילית, בן 63, שעולה באש. חוקרי המשטרה הגיעו למקום, אספו ממצאים, פתחו בחקירה והרקע לאירוע נבדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully