וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרוטקשן בצפון: אלמונים ירו על סניף "קפה נמרוד" בגליל העליון

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 12:57

ירי בוצע הלילה במתחם האוכל שבאגמון החולה לעבר סניף של רשת בתי הקפה שקרויה על שם נמרוד שגב, שנהרג במלחמת לבנון ה-2. כחלק מתופעת גביית דמי החסות בצפון, בשבועיים האחרונים חשודים ירו על מסעדת כביש 90 בצומת מחניים, וקליעים הונחו בפתח מסעדת BBB בראש פינה

אלמונים ירו הלילה (חמישי) לעבר סניף של "קפה נמרוד" במתחם הקניות באגמון החולה שבגליל העליון. בעקבות הירי נזק רב נגרם לחלונות שבחזית בית העסק. המשטרה פתחה בחקירה, כשבשלב זה הרקע לא ידוע וכל כיווני החקירה נבדקים. למרות הירי והנזק שנגרם, בית הקפה נפתח הבוקר כרגיל.

קפה נמרוד הוקם כרשת שנושאת את שמו של נמרוד שגב, בן ראש פינה, שנהרג במלחמת לבנון השנייה. חזי שגב, אביו של נמרוד, הגיב לירי ואמר כי הוא "מרגיש שירו בנמרוד שוב. המקום קם כדי שאנשים יהנו, יבלו, יחיו, כמו שנמרוד אהב. זה כואב לי". לפני כשבוע מת בעלי המתחם, איש העסקים חיים אוחיון, בגיל 59 אחרי מאבק במחלה קשה.

קפה נמרוד באגמון החולה,7 ביולי 2021. אלי אשכנזי
סניף "קפה נמרוד" בו בוצע הירי, הבוקר/אלי אשכנזי
קפה נמרוד באגמון החולה,7 ביולי 2021. אלי אשכנזי
הכניסה למתחם "אגמון מרקט" בו בוצע הירי, הבוקר/אלי אשכנזי

קירות בית הקפה שבהם פגעו הקליעים בנויים מזכוכית מחוסמת, שחוזקה פי ארבעה מזכוכית רגילה באותו העובי. הזכוכית לא התנפצה אך נוצרו בה סדקים. אנשי מקצוע הגיעו הבוקר לתקן את הנזקים.

עוד בוואלה!

"כדי להסביר מה הם רוצים, בהתחלה מציתים טרקטור": החקלאים בצפון סובלים מדמי החסות

לכתבה המלאה
בווידאו: בית הקפה נמרוד במתחם אגמון החולה עליו ירו אלמונים/מערכת וואלה!

מקרה שלישי בתוך שבועיים

המקרה מצטרף לשורת מקרים בתקופה האחרונה כחלק מתופעת גביית דמי החסות בצפון. לצד האיומים על עובדי תחום החקלאות, גם בעלי עסקים בתחומים אחרים סובלים מהתופעה. לפני כשבוע סניף של רשת המסעדות BBB בראש פינה ספג איומים לאחר שקליעים הונחו בכניסה לעסק. כוחות משטרה הגיעו לזירה בעקבות תלונה של בעלי המקום, אודות תחמושת שנמצאה סמוך לדלת הכניסה וכן חלון שנסדק כתוצאה ממכה.

חזי שגב בקפה נמרוד באגמון החולה,7 ביולי 2021. אלי אשכנזי
חזי שגב ברקע תמונת בנו נמרוד שגב, היום/אלי אשכנזי
מסעדת bbb בראש פינה. אלי אשכנזי
דלת סניף BBB בראש פינה מנופצת/אלי אשכנזי

כמו כן, לפני כשבועיים אירעה תקרית חמורה יותר של איומים על בית עסק בה בוצע ירי לעבר מסעדת "כביש 90" שבצומת מחניים. הירי התבצע במהלך הלילה שבין שבת לראשון, אחרי סגירת המסעדה, ובתוכה שהו באותו הזמן מספר עובדים, שלא נפגעו מהירי. עם זאת, מהירי נוקבו ונופצו זגוגיות בחלונות המסעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully