וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשלם או שנוריד אותך ואת אבא שלך": קרובי משפחה מהצפון הואשמו בעבירות פרוטקשן

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 23:24

השניים, בני 46 ו-25 שעוסקים בתחום עסקי העפר והחציבות, הואשמו בעבירות סחיטה באיומים נגד קבלני בנייה מולם עבדו בפרויקט בבת ים. לפי כתב האישום, קרובי המשפחה איימו, לחצו ופעלו נגד הקבלנים באלימות במטרה לגרום להם לוותר על הפרויקט

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד חסן אבו ראס וסברי אבו ראס, קרובי משפחה מהיישוב עילוט בגליל התחתון, בגין עבירות של סחיטה באיומים נגד קבלני בנייה מולם עבדו. השניים, בני 46 ו-25, עוסקים בתחום עסקי העפר והחציבות. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים נגדם.

לפי כתב האישום במהלך החודשים מאי-יולי, על רקע זכייתם של המתלוננים בפרויקט בנייה בבת ים, התגלע סכסוך בינם לבין הנאשמים. בני משפחת אבו ראס איימו על הקבלנים, הפעילו עליהם לחצים, תקפו אותם והפעילו נגדם אלימות, במטרה לגרום להם לוותר על הפרויקט.

יומיים לאחר תחילת הפרויקט, אחד הקבלנים ופועל שלו נסעו לכיוון בת ים, בדרכם לאתר הבנייה. במהלך הנסיעה סיפרו כי הבחינו באחד מקרובי המשפחה ובאדם נוסף נוסעים ברכב בסמוך אליהם. הוא השליך לעברם בקבוק זכוכית שפגע ברכב, ואיים: "אני אשרוף אותך ואשרוף את הציוד שלך ואוציא אותך מהמרכז". עוד הוסיף לאיים עליו, "אנחנו נהרוג אותך אם תמשיך לעבוד ותיכנס לעבודה שלנו".

פועלי בניין. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
השניים הואשמו באיומים נגד קבלני בנייה מולם עבדו/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

כמו כן, הקבלן סיפר כי באתר העבודה עצמו הנאשם השני איים עליו שיירה ברגליו, תפס בזקנו ואמר לו "אני אהרוג אותך". הוא הוסיף לאיים באמירות כמו "אני מבטיח לך שאתה תמות" וכן "או שאתה משלם לי מאה אלף שקל או שאני מוריד אותך ואת אבא שלך".

חודש מאוחר יותר אחד הנאשמים איים שוב על עובד באתר, ואמר לו שיהרוג אותו אם ימשיך לעבוד עם הקבלנים שלו. במהלך אותו יום גנבו ציוד מאתר הבנייה השייך למתלוננים בשווי של כ-20 אלף שקלים. למחרת אותו יום בית משפט השלום בבת ים נתן צו הרחקה לנאשם, ולמרות זאת הוא הגיע לשם והמשיך באיומיו, ואף החל לתקוף את המתלונן במקלות, לבעוט ולחנוק אותו.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully