וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני המועד הרשמי למבצע: אלפים כבר חוסנו במנה השלישית נגד הקורונה

30.7.2021 / 19:55

אלפי בני 60 ומעלה הגיעו במהלך היום כדי להתחסן, ומקופות החולים נמסר כי קיימת היענות גבוהה לקבלת המנה הנוספת. ממכבי ומאוחדת נמסר כי עשרת אלפים תורים כבר זומנו, בעוד שלאומית מסרה כי תתחיל לחסן רק ביום ראשון, המועד הרשמי לתחילת המבצע. "מאפשר לנהל שגרת חיים"

כ-3,000 בני אדם קיבלו היום (שישי) בקופות החולים את המנה השלישית נגד נגיף הקורונה, זאת לפני מועד תחילתו הרשמי של מבצע החיסון השלישי, שיחל באופן רשמי ביום ראשון. בקופות החלו להיערך לחיסונם של בני ה-60 ומעלה בזריקה הנוספת, לאחר שראש הממשלה נפתלי בנט הכריז אתמול על תחילת המבצע לאזרחים בגיל הרלוונטי. זאת, למרות שגופי הרגולציה בעולם טרם אישרו את המהלך, שנתמך בכל זאת על ידי מומחי רפואה בישראל ובעולם.

בקופת החולים "מכבי" מסרו כי עשרת אלפים תורים כבר זומנו לגילאי 60 ומעלה. "מכבי קוראת לכל בני ה-60 ומעלה שקיבלו את המנה השנייה של החיסון לפני חמישה חודשים או יותר, לקבוע תור ולהתחסן במנה שלישית באחת המרפאות ברחבי הארץ", נמסר מהקופה. מהקופה נמסר כי במהלך היום חוסנו כ-1,100 בני אדם.

במכבי יש יותר מ-300 אלף חברים וחברות בקבוצת הגיל הרלוונטית. את התורים ניתן לקבוע באפליקציה, באתר מכבי ובמוקד הטלפוני.

בווידאו: מבצע החיסון השלישי החל: "רוצה להרגיש חופשייה להיות עם הנכדים"/עריכה: אביעד בללי

מקופת החולים "כללית" נמסר כי 1,300 אזרחים בני 60 ומעלה כבר הגיעו היום למתחמי החיסון של הקופה וקיבלו את הזריקה הנוספת. עוד כ-7,000 מטופלים זימנו תור לקבלת המנה השלישית בימים הקרובים.

ממלא מקום מנכ"ל "כללית", אלי כהן, אמר כי הוא "שמח לראות את ההיענות והנכונות של מטופלי כללית להתחסן במנה השלישית. הם מלאי תודה והערכה לצוותים שלנו ומשתפים אותנו בתחושותיהם ובכך שהם רואים בחיסון אמצעי יעיל המספק להם הגנה מפני הנגיף וגם מאפשר להם להמשיך ולנהל שגרת חיים".

עוד בוואלה!

בנט: מבצע החיסונים השלישי יוצא לדרך, להגן על האוכלוסייה המבוגרת

לכתבה המלאה
מתחסן בקופת חולים מכבי ברמת השרון, 30 יולי 2021. ראובן קסטרו
אלפים כבר הגיעו לקבל את החיסון השלישי נגד נגיף. רמת השרון, היום/ראובן קסטרו
מתחסנת בקופת חולים מכבי ברמת השרון, 30 יולי 2021. ראובן קסטרו
אלפים כבר הגיעו לקבל את החיסון השלישי נגד נגיף. רמת השרון, היום/ראובן קסטרו

בקופת החולים "מאוחדת" חוסנו היום 667 איש, ו-10,171 מבוטחים נוספים של הקופה קבעו תור לחיסון שלישי, מתוך 117 אלף זכאים. לעומת זאת, מקופת החולים "לאומית" נמסר כי הם יחלו לחסן ביום ראשון, המועד הרשמי לתחילת מבצע החיסונים.

מוקדם יותר היום, הנשיא יצחק הרצוג התחסן בפעם השלישית בבית החולים שיבא בתל השומר. אחריו הגיע יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וקיבל גם הוא את המנה הנוספת. ראש הממשלה נפתלי בנט ליווה את הנשיא הרצוג, שרעייתו מיכל התחסנה באותו מעמד. מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, התחסן לאחר הנשיא. "אני נרגש. חיסון ראשון, חיסון שני או חיסון שלישי - צאו להתחסן", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully