וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקה אחת רוקדת בחתונה שלה, דקה אחרי בדרך לבית חולים

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 0:03

זוג אמריקאי חגג בריקוד סלואו פשוט את החתונה שלהם, אלא שברגע אחד הברך של הכלה יצאה מהמקום והיא הובלה לבית החולים. אלא שזה לא היה הסוף של הערב המפתיע הזה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

כל חתן וכלה רוצים שיום החתונה שלהם יהיה בלתי נשכח, אבל לכלה אחת היום הבלתי נשכח היה לא כזה שמח בגלל מצב רפואי מצער. אחרי שדחו את החתונה שלהם בגלל הקורונה, הזול, ג'ולי בן ופול ריכטר, התחתנו בפילדלפיה בתחילת יולי. בקבלת הפנים, הזוג הצעיר הגיע לרחבת הריקודים לריקוד הראשון שלהם. אבל עם כל ההתרגשות, ג'ולי ופול כנראה לקחו את זה רחוק מדי.

בסירטון שהועלה לטיקטוק על ידי אחותו של פול, ליז, הזוג נראה רוקד סלואו ביחד, לפני שפול משעין את ג'ולי לאחור, אבל באופן לא ברור, הברך שלה יצאה מהמקום תוך כדי. בשלב הזה ג'ולי נראית תופסת את המקום, הרגל שלה כואבת מאוד, ובעלה הדואג מוביל אותה מרחבת הריקודים.

ככה זה נראה בחתונה

פול נזכר ברגע בשיחה עם מגזין פיפל: "הברך שלה יצאה מהמקום וג'ולי הסתכלה עליי ואמרה: "הברך יצאה", היא ידעה. המחשבה שלי עברה מ"יש לנו ריקוד נהדר" ל"טוב בוא נביא לה כיסא מיד". ג'ולי סיפרה כי: "הם החזיקו את הברך שלי, תמכו בה, והרגשתי כאב שקשה לתאר אותו".

עוד בוואלה!

פשוט הלם: הרגע שבו החתן בעט בטעות בפרצוף של כלתו

לכתבה המלאה

שירותי החירום נקראו למקום וג'ולי נלקחה לבית החולים שם היא קיבלה טיפול. הכלה קיבלה כמות גדולה של משככי כאבים והרופאים החזירו את הברך למקום. באופן מדהים, הזוג היה נחוש לא לתת לאירוע להפריע לערב המיוחד שלהם, והם חזרו לקבלת הפנים, שם זכו לתשואות רמות.

בתקשורת המקומית דווח שהברך של ג'ולי עדיין כואבת מאוד והיא עוברת טיפולי פיזיותרפיה שלוש פעמים ביום. הזוג הנשוי לא האמין לכמות התמיכה שהם זכו לה מאז התאונה: "הרגשנו כל כך הרבה אהבה מכולם", ג'ולי מספרת.

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully