וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ספג אש על מה שעשה בחתונה שלו לפני 4 שנים

15.7.2021 / 0:04

אישה העלתה לטיקטוק סרטון שבו נראה בעלה (כשעוד היה בעלה לעתיד) בזמן החתונה כשהוא מוציא את הטלפון כשהיא צועדת לעברו בטקס המסורתי. הפוסט עלה עם הכיתוב "בעל השנה". התגובות היו חלוקות, צפו גם בהסבר שלו ונראה אם תשתכנעו

אם עשיתם בושות בחתונה שלכם וחשבתם שאף אחד לא שם לב, תדעו לכם שזה יכול להתנקם בכם גם אחרי כמה שנים. זה בדיוק מה שקרה לחתן שחטף בגדול ברשת אחרי שאשתו בארבע השנים האחרונות, טיילור לורן, העלתה לרגל יום השנה של חתונתם סרטון טיקטוק מפליל מהטקס שלהם שלהם עם הכותרת "בעל השנה".

צפו בסרטון

@taylortoks

husband of the year ? (yes I walked down the aisle to Kanye, RIP KIMYE) ##weddingtiktok ##marriage

♬ original sound - taylor loren

בסרטון ניתן לראות את הגבר מחייך בחתונה בזמן שהוא מחכה בסוף המעבר לאשתו הטרייה. בזמן שהמצלמה עדיין מתמקדת בו, בעלה של טיילור נראה כשהוא מוציא טלפון ובודק אותו. טיילור לא שכחה והעלתה את הסרטון לרשת וכתבה: "היום לפני ארבע שנים צעדתי במעבר לעבר אהבת חיי. זה היה אחד הרגעים החשובים בחיים שלנו ובעלי עשה את הדבר הכי רומנטי שהוא היה יכול.. הוא בדק את הטלפון המזורגג שלו".

הסרטון שלה צבר יותר מ-3 מיליון צפיות והרבה מאוד תגובות. חלק הגנו על הבעל וטוענים שהוא היה מתוח ושחרר לחץ עם הטלפון, בעוד שאחרים טענו שכנראה הנדרים שהוא עמד להקריא היו כתובים שם. היו גם כאלו פחות סלחניים, כשאחת מהן כתבה שיא צריכה להתגרש ממנו. "הוא לא צריך להיות עם טלפון בכלל", כתבה מגיבה נוספת.

וזה ההסבר שלו למעשה

@taylortoks

Reply to @ajbarnhardt honestly we'll never really know... ##weddingtiktok ##crypto

♬ original sound - taylor loren

טיילר חשפה לאחר מכן שהבעל שלה אכן היה מאוד מתוח ביום הזה, בעוד שהיא היתה משועשעת מהסיטואציה. "השבועה שלו באמת הייתה בטלפון , אבל הוא לא היה צריך אותה ברגע הזה".

אז למה הוא בכל זאת הסתכל בטלפון? היא פרסמה סרטון המשך בו שאלה אותו: "בטיקטוק רוצים לדעת למה הסתכלת בטלפון בזמן החתונה שלנו" והוא עונה לה, בפנים קפואות תוך כדי הרמת הראש (שוב) מהטלפון: "כי הקריפטו לא ישן" והיא מפנה מבט למצלמה ואומרת: "אנחנו עדיין נשואים".

מאוחר יותר היא גם תקפה את הגולשים שטענו שהיא מעיזה להעביר ביקורת על בעלה בזמן שהוא צריך לשלם על החתונה והבית שלהם. היא הזכירה לגולשים שאנחנו בשנת 2021, נשים רבות מרוויחות יותר מהגברים בחייהן, שזה המקרה גם אצלם ושתיק הקריפטו שלה למעשה הרבה יותר מניב ומרוויח משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully