וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה מתה ביום חתונתה - אז החתן נישא לאחותה הצעירה בחדר הסמוך

6.6.2021 / 23:34

המשפחות קיבלו החלטה קשה להמשיך בטקס הנישואים על אף שהכלה חטפה התקף לב ומתה באמצע האירוע - והחליפו אותה באחותה הצעירה. אחיהן סיפר: "קשה להאמין שאחותי הקטנה מתכוננת לחתונתה בזמן שגופת אחותי הגדולה שוכבת בחדר הסמוך"

ההצגה חייבת להימשך? כלה מהודו מתה במהלך טקס חתונתה - והחתן במקום להתאבל נישא לאחותה הצעירה . הסיפור המטורף הזה מגיע אלינו מאטאווה, אוטאר פראדש, שם נאלצו המשפחות של הכלה והחתן לקבל החלטה קשה מנשוא ולהמשיך בחתונה - על אף שהכלה מתה. בתקשורת המקומית דווח שגופתה של הכלה, ששמה סורבהי, שכבה בחדר הסמוך בזמן שהחתונה המשיכה לה עם ממלאת מקום - אחותה הקטנה, נישה.

סורבהי לקתה בהתקף לב בטקס החתונה לאחר שהחליפה זרים עם בעלה לעתיד מנג'ש קומאר כחלק ממסורת החתונה ההינדית. למקום הוזעק רופא מהכפר המקומי אך הוא לא הצליח להחיות אותה. למרות האסון, המשפחות משני הצדדים החליטו להמשיך בחתונה כשאת הכלה מחליפה אחותה. על פי הדיווחים, משפחתה של סורבהי ציפתה לנדוניה ולכן החליטה להמשיך בחתונה ואילו משפחת החתן רצו להימנע מהסטיגמה של חזרה מחתונה ללא הכלה.

הכלה מתה ביום חתונתה - אז החתן נישא לאחותה הצעירה. Tahir Ibn Manzoor, צילום מסך
החתן והכלה יום לפני המוות המפתיע שלה/צילום מסך, Tahir Ibn Manzoor

אחיו של סורבהי, סאוראבה, אמר ל"מייל אונליין": "קשה להאמין שאחותי הקטנה מתכוננת לחתונתה בזמן שגופת אחותי הגדולה שוכבת בחדר הסמוך. לא ידענו מה לעשות במצב הזה". בשיחה עם סוכנות הידיעות IANS הוא אמר: "שתי המשפחות ישבו יחד ומישהו הציע שאחותי הצעירה, נישה, תינשא לחתן. המשפחות דנו בנושא וכולם הסכימו".

על אף שזה נראה כאילו ההורים ניצלו את מותה של אחת האחיות כדי לסמן וי על אחרת, האח מספר כי זו הייתה החלטה מאוד לא קלה עבור אמו. הוא מספר: "אמא שלי כואבת מאוד את מות בתה. היא בוכה יום ולילה עליה כי היא הייתה בתה הבכורה. היא חלמה לעשות דברים מדהימים בחייה. שתנוח על משכבה בשלום".

הכלה מתה ביום חתונתה - אז החתן נישא לאחותה הצעירה. Tahir Ibn Manzoor, צילום מסך
החתן נישא לבסוף לאחותה הצעירה המוקפת בעיגול בתמונה/צילום מסך, Tahir Ibn Manzoor

דודו של החתן, אג'אב סינג, אמר כי טקס הנישואין נערך כהלכה. "הכול התנהל ללא הפרעות. היא התעלפה רגעים לפני שהשניים ביצעו את טקס ה- pehre, בו הכלה והחתן מקיפים את האש הקדושה 7 פעמים", סיפר אג'אב, "זו הייתה החלטה קשה למשפחה. אחות אחת שוכבת מתה בחדר אחד ואחרת מתחתנת בחדר השני. מעולם לא היינו עדים לרגשות כה מעורבים. הצער על מותה ואושר החתונה טרם שקעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully