וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה ביום חתונת בנה שכלתו היא בתה האבודה - ולא תאמינו מה קרה אחר כך

עודכן לאחרונה: 15.5.2021 / 23:42

תושבת סין גילתה ממש ביום בו בנה עמד להתחתן כי כלתו היא בתה האבודה - בעזרת כתם לידה מובהק על ידה. אלו היו חדשות מרגשת עבור הכלה, רק שאז נפל אצלה האסימון: היא נישאת לאחיה. חכו - לסיפור הזה יש סוף טוב

אישה גילתה שכלתו של בנה היא בתה הנעדרת. sohu.com, צילום מסך
אישה גילתה שכלתו של בנה היא בתה האבודה/צילום מסך, sohu.com

הסצנה הבאה שנראית כאילו נלקחה מטלנובלה התרחשה בחתונה שנערכה ב-31 במרץ בסוג'ואו, שבמחוז ג'יאנגסו, סין. על פי התקשורת המקומית, אם החתן הגיעה לחתונת בנה ושם זיהתה שכלתו היא למעשה בתה האבודה.

האישה החלה לחשוד שהכלה היא בתה כשהבחינה בכתם לידה על ידה, אותו כתם לידה שהיה לבתה האבודה, אותה נטשה בצדי הדרך לפני למעלה מ-20 שנה. היא פנתה להורי הכלה כדי לשאול האם בתם מאומצת ואלה הופתעו מהשאלה מאחר ששמרו על כך בסוד המון שנים. הם אישרו שאכן מצאו תינוקת ברחוב ואימצו אותה. על פי הדיווחים בתקשורת הסינית, לאחר שהאם נטשה את בתה היא חשה רגשות אשם וחזרה לחפש אחריה, אך חיפושיה כשלו.

אם החתן מיהרה לספר לכלה שהיא בתה האבודה וזו פרצה בבכי. מתברר כי היא רצתה להכיר את משפחתה הביולוגית ותיארה את רגע הגילוי כ"מאושר יותר מיום החתונה עצמו". עם זאת, באותו הרגע נפל אצלה האסימון: אם אמו של החתן היא גם אמה, היא למעשה מתחתנת עם אחיה הבכור. *רגע דרמטי*

אישה גילתה שכלתו של בנה היא בתה הנעדרת. sohu.com, צילום מסך
הבת פרצה בבכי כשגילתה שאמה האמיתית היא אמו של החתן שלה/צילום מסך, sohu.com

חשבתם שמדובר בסיפור טרגי? מסתבר שדווקא כאן הוא קיבל תפנית חיובית - כשהכלה גילתה שהחתן המיועד שלה גם מאומץ ואין ביניהם קשר דם.

על פי Oriental Daily, לאחר שהאם איבדה את התקווה בחיפוש אחר בתה הנעדרת, היא החליטה לאמץ ילד אחר שימלא את החור שנפער בלבה. כשהכלה גילתה שאם החתן היא אמה, היא הבינה שעליה לבטל את החתונה אך אז האם סיפרה לה כי אין שום בעיה שהשניים ינשאו מאחר שהם אינם אחים ביולוגיים. הכלה חשה הקלה ונישאה לבחיר לבה. כל האורחים שהגיעו לחתונה שמעו על האירוע המשמח כפליים ושלחו את מיטב איחוליהם לבני הזוג ולאם המאושרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully