וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט סוכן הדוגמניות על העדויות: לא שמעו את גרסתו וכולם כבר הרשיעו אותו

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 11:03

בעוד העדויות נגד שי אביטל הולכות ומצטברות, עו"ד ששי גז המייצג אותו טוען בריאיון ב-103FM כי מדובר בעדויות שמיעה בלבד, וכי גורלו נחרץ בתקשורת. על שהותו של אביטל בחו"ל אמר: "הוא יצא כדין בענייני עבודה, הוא קרא לבדוק את עמדתו"

עורך הדין ששי גז, המשמש כפרקליטו של סוכן הדוגמניות שי אביטל החשוד בעבירות מין, הודף היום (שלישי) את הטענות נגד מרשו ומתייחס לעדויות הרבות שהוצגו נגדו. בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוף ב-103FM טען כי רוב הדברים המוצגים בכלי התקשורת הם פרי עדות שמיעה, ולא עדות ישירה מצדן של שתי הנשים שהגישו תלונות נגדו.

במהלך הריאיון הוא התייחס לדברים שאמרה בשידור נורית אורגל, סוכנת דוגמניות שהעידה אף היא על התנהלותו של אביטל. "פתחתי סוכנות עצמאית משלי ואז החלו מריבות וויכוחים על כך שכל שני וחמישי הוא פונה לבנות שלי בצורה לא נעימה", אמרה. "אלו בנות שלא הגיעו לגיל 17 - הוא היה פונה אליהן בפייסבוק ושולח הודעות בווטסאפ ואומר להן שהוא רוצה לצאת איתן שיבואו אליו הביתה. הבטחות מפגרות שמבטיח כדי שיבואו".

שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
"יצא מהארץ כדין". אביטל/צילום מסך, אינסטגרם

"באחד המקרים... בהם הקפיץ אותי ודוגמנית שלי הביתה הוא סיים את ההקפצה אצלו בבית", המשיכה. "הוא רק רצה לקחת משהו ובסופו של דבר כמעט אנס אותה. כשהיא התקשרה בבוקר לספר לי את זה ישר לקחתי את הטלפון למשטרה והוגשה תלונה...".

עוד בוואלה!

פרשת סוכן הדוגמניות: שי אביטל יזומן לחקירה, חומרים נוספים נמסרו למשטרה

לכתבה המלאה

אלא שעו"ד גז התייחס בביטול לדברים. "כל הדברים האלו הם מפי שמועה", אמר. "זה כמו שהחבר שלך שמע את זה, לא מדובר בעדות ישירה של אותה מתלוננת. אורגל עצמה אומרת שהיא מתחרה שלו. כולם חוגגים פה ולא שמעתי עדות ישירה אחת בפנים גלויות שמספרת שאנסו אותה או שעשו את הדברים האלה".

משהוצגו בפניו טענות מתוך התחקירים שערכה מערכת "הצינור" בערוץ 13 ו"חשיפה" בערוץ 12, גז הכחיש שוב את הדברים. "התחרות בין שתי רשתות הטלוויזיה הביאה למצב שכל רגע אתה שומע עוד ריאיון". לדבריו, המערכות ממשיכות לתדלק את הסיפור. "רואים אותו (אביטל) אומר לה 'אני לא צריך לנצל כדי לשכב עם אישה', רואים שלא מדובר באי הסכמה. אתה רואה בזמן אמת שהוא חף מפשע".

עו"ד ששי גז, בית משפט המחוזי תל אביב. 14 בפברואר 2017. מגד גוזני
"עדויות שמיעה ולא מעבר". עו"ד גז/מגד גוזני

"מה שחמור הוא שהמשטרה לא פתחה בחקירה בזמן האירוע ואמרו לאורגל 'נסגור את הסיפור'", המשיך. נפנפו אותה והיא ממשיכה לספר את הדברים. חמור שאתה נותנים את המיקרופון לכל אישה שהייתה בסוג של תחרות איתו, בעיניי אלה הדברים החמורים שיש פה. קל לשחוט אדם כאילו כמות התלונות מתגברת. רבותיי, יש הרבה שאלות שהמשטרה צריכה לשאול ולא תחקירי טלוויזיה. אם יש תלונות - צריך לחקור אותן, אבל אסור לתת מיקרופון לכל מישהי שהתחרטה או שהייתה בתחרות עמו, ומספרת ששמעה על הדברים ממישהו אחר".

מאז התפוצצה הפרשה, אביטל שוהה בחו"ל. "הוא יצא כדין", הצטדק גז. הוא מדגיש כי מרשו לא ברח. "אי אפשר להתייצב במשטרה אם לא קיבלת הזמנה, זה לא תוכנית כבקשתך", אמר. "אדם מתייצב במשטרה אם הוא מוזמן". הוא אף ציין כי אביטל נשמע קורא לבדוק את עמדתו ואף לעשות זאת מול המשטרה. על השאלה ממתי מרשו ישוב ארצה השיב גז: "אני לא חושב שצריך לשתף אתכם מה עושה האיש בחייו, הוא נמצא בחו"ל לעבודה, נסע כדין, לא הוזמן לחקירה, אין צו עיכוב יציאה. הרסו לו כבר את העבודה, כולם עזבו אותו, זה עצוב מאוד איך לא שמעו את גרסתו וכבר הכול נעשה וכולם הרשיעו אותו. לא ראיתי דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully