וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת סוכן הדוגמניות: שי אביטל יזומן לחקירה, חומרים נוספים נמסרו למשטרה

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 22:19

תלונה נוספת הוגשה נגד אביטל, שאינו שוהה בישראל. זאת, לאחר שאתמול מתלוננת ראשונה הגישה נגדו תלונה. כעת, המשטרה הודיעה כי תחקור את הסוכן ששורת נשים ודוגמניות שעבדו עמו מסרו עדויות לתכניות "הצינור" ו"חשיפה" בהן האשימו כי תקף אותן מינית

המשטרה צפויה לזמן לחקירה את סוכן הדוגמניות הבכיר שי אביטל, לאחר ששתי נשים הגישו נגדו תלונה במשטרה בטענה לתקיפה מינית.

גורם בכיר במשטרה אמר לוואלה! כי ישנם ממצאים שנגנזו לשידור בתחקירים בתקשורת שפורסמו נגד אביטל, אך הועברו לידי המשטרה, שנמצאת כעת בחקירה אינטנסיבית של התלונות. כמו כן, במשטרה קוראים למי שנפגעה מאביטל, השוהה כעת בטורקיה, להגיע לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה.

התלונה השנייה הוגשה היום, לאחר שאתמול מתלוננת ראשונה הגיעה לתחנת המשטרה והגישה תלונה נגד הסוכן, ששורת נשים ודוגמניות שעבדו תחתיו מסרו עדויות לתכניות "הצינור" ו"חשיפה" בהן האשימו כי תקף אותן מינית וגם עדות אחת בה נטען לאונס לכאורה.

שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
שי אביטל/צילום מסך, אינסטגרם

שתי המתלוננות הגיעו לתחנת המשטרה בליווי העיתונאי גיא לרר, שבתוכניתו "הצינור" נחשפו חלק מהעדויות. עדויותיהן של השתיים פורסמו בתחקיר שפרסם לרר.

במסגרת התחקיר ששודר בשבת נחשפו עדויות עם טענות לתקיפות מיניות וגם עדות אחת ובה טענה לאונס לכאורה. לפי העדות של אחת הנפגעות, אביטל נכנס איתה לחדר, טרק את הדלת, התקרב אליה, "הכניס ידיים, דחף אצבעות", ולמרות שאמרה לו "תעוף ממני", הוא המשיך לגעת בה בכוח. עוד סיפרה הנפגעת כי הוא הוריד את מכנסיו ותפס את מותניה בכוח בניסיון לחדור אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully