וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת סוכן הדוגמניות: תלונות ראשונות מוגשות במשטרה נגד שי אביטל

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 19:25

מדובר בפעם הראשונה בה נשים שנפגעו מהסוכן מגיעות לתחנת המשטרה להתלונן על מעשיו, בעקבות החשד להטרדות ותקיפות מיניות של דוגמניות שביקשו לעבוד עמו. אחת המתלוננות הגיעה לתחנה במרכז הארץ עם העיתונאי גיא לרר, שבתוכניתו נחשפו חלק מהעדויות נגד אביטל

תלונות ראשונות נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל מוגשות בשעה זו בתחנת משטרה במרכז הארץ - כך נודע היום (ראשון) לוואלה!. זו הפעם הראשונה בה נשים שנפגעו מאביטל מגיעות להתלונן במשטרה על מעשיו, בעקבות החשד להטרדות ותקיפות מיניות של דוגמניות שביקשו לעבוד עמו.

אחת המתלוננות הגיעה לתחנת המשטרה בליווי של עיתונאי ערוץ 13, גיא לרר, שבתוכניתו "הצינור" נחשפו חלק מהעדויות נגד אביטל. אגף החקירות והמודיעין במשטרה פתח בבדיקה של העדויות שהופיעו בתחקיר של לרר בערוץ 13 ושל חיים אתגר בערוץ 12.

שי אביטל. ניר פקין
תלונות ראשונות הוגשו נגדו במשטרה. שי אביטל/ניר פקין

גורם בכיר במשטרה אמר בשיחה עם וואלה! כי מדובר בבדיקה ראשונית שנעשית על ידי אגף החקירות, וכי בסיומה יוחלט אם לפתוח בחקירה פלילית. אם אכן תתקבל ההחלטה פתיחת חקירה, היא ככל הנראה תוטל על מחוז תל אביב במשטרה.

יו"ר נעמת, חגית פאר, הגיבה להגשת התלונות במשטרה נגד אביטל: "מדובר בנשים אמיצות שלמרות המחירים הכבדים שהן עלולות לשלם החליטו לעשות מעשה, להתלונן במשטרה ואולי למנוע סבל דומה לכאורה מנשים נוספות. המסר של כולנו חייב להיות חד וברור - עמידה איתנה לצידן ותמיכה בהן, זה גם מה שמצופה מהתעשייה כולה ואני מקווה שכך יהיה".

בתוכנית "הצינור", ששודרה בשבת, חשף לרר שורת עדויות על עבירות מיניות של אביטל. במסגרת התחקיר ששודר נחשפו עדויות עם טענות לתקיפות מיניות וגם עדות אחת ובה טענה לאונס לכאורה. לפי העדות של אחת הנפגעות, אביטל נכנס איתה לחדר, טרק את הדלת, התקרב אליה, "הכניס ידיים, דחף אצבעות", ולמרות שאמרה לו "תעוף ממני", הוא המשיך לגעת בה בכוח. עוד סיפרה הנפגעת כי הוא הוריד את מכנסיו ותפס את מותניה בכוח בניסיון לחדור אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully