וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוצרה בחצי שנה האבטחה על שרה נתניהו וילדי רה"מ לשעבר

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 12:45

ועדת השרים לענייני שב"כ החליטה לקצר את תקופת האבטחה לה יהיו זכאים בני משפחתו של בנימין נתניהו לחצי שנה בלבד. הוועדה קיבלה את המלצת שב"כ ושינתה את ההחלטה מתקופת הממשלה הקודמת

ועדת שרים לענייני שירות הביטחון הכללי החליטה היום (חמישי) לקצר את תקופת האבטחה לה יהיו זכאים בני משפחתו של יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לחצי שנה בלבד. הוועדה, שבראשה עומד ראש הממשלה נפתלי בנט, קיבלה את המלצתו המקצועית של השב"כ ושינתה את ההחלטה הקודמת של הוועדה, מתקופת הממשלה הקודמת, לפיה יש להאריך את תקופת הזכאות לאבטחת משפחת נתניהו לשנה החל מסוף כהונתו בתפקיד.

ההחלטה הקודמת על הארכת תקופת האבטחה התקבלה בניגוד לעמדת השב"כ, שחשב שאין הצדקה לאבטחה של שנה מתום הכהונה לבני משפחת נתניהו, שרה נתניהו והבנים אבנר ויאיר. ההחלטה התקבלה בתקופת הממשלה הקודמת על ידי הוועדה שבראשה עמד אז השר לענייני מודיעין אלי כהן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו (שני מימין), רעייתו שרה ושני בניהם אבנר ויאיר מצטלמים לתמונה משפחתית במהלך סיור במקדשי העיר בקיוטו, יפן

ביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו ביפן. צילום: קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
משפחת נתניהו בתמונה משפחתית/לשכת העיתונות הממשלתית, צילום: קובי גדעון

הוועדה של הממשלה החדשה החליטה לבטל את ההחלטה הקודמת ולאמץ את עמדת השב"כ במלואה. הוועדה דנה היום בין היתר בהמלצות השב"כ לגבי המשך אבטחתם של ראשי הממשלה לשעבר אהוד ברק ואהוד אולמרט עד לחודש מרץ 2022, ולאחר מכן לקיים הערכת מצב מחודשת.

מלבד בנט, בוועדת השרים לענייני שירות ביטחון כללי, נכחו גם שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון פנים עמר בר לב, שר המשפטים גדעון סער, שר המודיעין אלעזר שטרן ושר הדתות מתן כהנא, שניהל את הישיבה מתוקף מעמדו כממלא מקום של יו"ר ועדת השרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully