וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שנה: משפחת נתניהו עזבה רשמית את המעון בבלפור

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 7:54

בני הזוג נתניהו שהו במהלך סוף השבוע האחרון בבלפור, ועזבו הלילה אחרי אריזות אחרונות. הבוקר יושלם הפינוי באופן רשמי והמעון יועבר לידי בנט, שיעשה בו שימוש לשינה ואירוח אירועים רשמיים בלבד. משפחת נתניהו תחלק את זמנה בין הבית בקיסריה לדירת המשפחה בי-ם

משפחת נתניהו עזבה הלילה (ראשון) את מעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור שבירושלים. המתחם יועבר לידי ראש הממשלה נפתלי בנט, כ-12 שנה לאחר שבני משפחתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התגוררו בו.

האריזות וההובלות החלו עוד בשבוע שעבר, ובני הזוג נתניהו ששהו במקום במהלך סוף השבוע עזבו אותו במהלך הלילה, מעט אחרי חצות, אחרי האריזות האחרונות. הבוקר הושלם הפינוי באופן סופי והוא יועבר לידיו של ראש הממשלה בנט, בהתאם לסיכומים בין הלשכות.

משפחת נתניהו עוזבת את מעון רה"מ בבלפור אחרי 12 שנה קצת אחרי חצות. 11 ביולי 2021. עמיר פרנקל, אתר רשמי
עזבו את המעון ויחלקו את זמנם בין קיסריה לדירתם בירושלים. בלפור, הלילה/אתר רשמי, עמיר פרנקל
משאית הובלות ליד בית ראש הממשלה לקראת עזיבת נתניהו, 6 ביולי 2021. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
כמעט חודש מהשבעת בנט. משאית ההובלות שפינתה את אריזות משפחת נתניהו ממעון ראש הממשלה/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

לפי מקורבים לנתניהו, המשפחה תחלוק את זמנה בין ביתה בקיסריה לדירת המשפחה בירושלים. משפחתו של בנט אינה מתכוונת לעבור למעון ברחוב בלפור, אלא להישאר בבית המשפחה ברעננה.

ראש הממשלה בנט צפוי ללון במעון במהלך השבוע ולארח בו פגישות ואירועים רשמיים. כדי להתאים את בית המשפחה ברעננה לדרישות האבטחה של שב"כ יידרשו תיקונים ושינויים בעלות מוערכת של 15 מיליון שקלים.

משפחת נתניהו עוזבת את מעון רה"מ בבלפור אחרי 12 שנה קצת אחרי חצות. 11 ביולי 2021. עמיר פרנקל, אתר רשמי
הפך לסמל כהונתו של נתניהו. בלפור, הלילה/אתר רשמי, עמיר פרנקל
מעון ראש הממשלה בבלפור, 18 ביוני 2021. נתי שוחט, פלאש 90
יועבר רשמית היום לרשות בנט. המעון בבלפור/פלאש 90, נתי שוחט

הסיכום על העברת המעון התרחש לפני כשלושה שבועות, לאחר שיו"ר האופוזיציה ספג ביקורת מצד מתנגדיו על המשך מגוריו וקיום פגישות במקום לאחר השבעת ממשלת בנט-לפיד. זאת, למרות שראש הממשלה נפתלי בנט לא הביע התנגדות פומבית להמשך מגוריו של נתניהו במעון בבלפור בתקופה הקרובה.

"סוכם כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ובני משפחתו יסיימו את שהותם במעון עד ליום 10 ביולי 2021. עד אז, לא יתקיימו במעון פגישות רשמיות. ב-11 ביולי 2021 יעבור המעון לשימוש ראש הממשלה בנט", כך נכתב בהודעה מטעם לשכותיהם של השניים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט במהלך ישיבת הממשלה 4 ביולי 2021. רויטרס
ישתמש במעון לשינה ואירוח אירועים רשמיים בלבד. בנט/רויטרס
משפחת נתניהו עוזבת את מעון רה"מ בבלפור אחרי 12 שנה קצת אחרי חצות. 11 ביולי 2021. עמיר פרנקל, אתר רשמי
עורר הרבה סערות. בלפור/אתר רשמי, עמיר פרנקל

המעון בבלפור, שמשמש מעון ראש הממשלה מאז 1974, הפך לסמל לכהונתו של נתניהו, בין היתר בשל הפגנות המחאה של הדגלים השחורים וארגונים נוספים שהתקיימו מחוץ לבית במשך שבועות במחאה על הקמת ממשלת נתניהו-גנץ.

בנוסף, המעון תפס מקום משמעותי במיוחד בכהונת נתניהו בשל העיסוק הרב של בני המשפחה בבית ויושביו, ושלל פרשיות וסערות שפרצו סביב הוצאות המעון, שיפוצו ותנאיו, והיחס לעובדי משק הבית שהובילו בחלק מהמקרים לחקירות פליליות ולבדיקות של מבקר המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully