וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "לבנון קורסת. כל דבר שאיראן נוגעת בו - נהרס"

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 5:45

ראש הממשלה נאם בטקס סיום קורס המכללה לביטחון לאומי ואמר כי "אזרחי לבנון הם לא האויב. למעשה, יש לנו אויב משותף: חיזבאללה ואיראן". שר הביטחון התייחס לנרמול היחסים עם המדינות השכנות: "ההזדמנויות האלה, המאוד מבורכות, נשענות גם על הרתעה שנובעת מעוצמתו של צה"ל"

ראש הממשלה נפתלי בנט האשים אמש (רביעי) את איראן על שהביאה לקריסת לבנון. "מדינת לבנון נמצאת על סף קריסה, הייתי אומר כבר בקריסה, כמו כל המדינות שאיראן משתלטת עליהן ומתבססת בהן", אמר בטקס סיום קורס המכללה לביטחון לאומי בבסיס דיין בגלילות. "כל דבר שאיראן נוגעת בו נהרס. את המחיר הכבד משלמים הפעם אזרחי לבנון".

עוד הוסיף, "אזרחי לבנון - הם לא האויב. למעשה, יש לנו ולאזרחי לבנון אויב משותף: חיזבאללה ואיראן. רק בהבדל אחד: לנו יש את הכלים ואת היכולות להתמודד למול האויב הזה". הוא התריע כי "אנחנו ממשיכים לעקוב אחר כל אלו שפועלים נגדנו, ואנחנו שומרים על דריכות ועל מוכנות למול כל תרחיש. גם לגבי עזה זה נכון. זה נכון בכל הזירות שלנו שהשתיקה יפה להן".

ראש הממשלה נפתלי בנט בטקס סיום קורס המכללה לביטחון לאומי 14 ביולי 2021. ראובן קסטרו
"כל דבר שאיראן נוגעת בו נהרס". בנט, אמש/ראובן קסטרו

בטקס נכחו גם נשיא המדינה יצחק הרצוג, שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי. גם גנץ הזכיר בנאומו את המשבר בלבנון, ואמר כי בין האתגרים העומדים בפני הצבא נמנית "התפוררות" של המדינה השכנה, שתשפיע בכך על ישראל. עוד הזכיר את האיומים בגבול הסורי עם התייצבות השלטון בסוריה.

כמו כן דיבר על רצונה של ישראל לחזק את היחסים עם ירדן ומצרים. "כל ההזדמנויות האלו, המאוד מבורכות, נשענות גם על הרתעה שנובעת מעוצמתו של צה"ל ומעוצמתה של מדינת ישראל", אמר.

עוד בוואלה!

לשכת בנט נגד נתניהו: בתקופתו איראן הגיעה לנקודה הכי מתקדמת בתכנית הגרעין

לכתבה המלאה
בנט, גנץ, הרצוג וכוכבי בטקס סיום קורס המכללה לביטחון לאומי 14 ביולי 2021. ראובן קסטרו
טקס סיום קורס המכללה לביטחון לאומי, אמש/ראובן קסטרו
רה"מ נפתלי בנט, נשיא המדינה יצחק הרצוג, שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי בטקס סיום קורס המכללה לביטחון לאומי, בבסיס דיין בגלילות. 14 ביולי 2021. חיים צח - לע"מ, אתר רשמי
טקס סיום קורס המכללה לביטחון לאומי, אמש/אתר רשמי, חיים צח - לע"מ

נשיא המדינה דיבר בטקס על חשיבות אחדות העם ואחדות צבא העם. "כמוני כמוכם, כולנו בצבא העם, כולנו משרתים את אותו העם, כולנו משרתים את אותה המדינה שעתידה, בטחונה ושגשוגה הם עבורנו מטרה וחזון".

"הרוח העשויה ללא חת, זו הרוח עליה אני מבקש לדבר איתכם היום", אמר הרצוג. "רוח האמונה בצדקת דרכנו. רוח האמונה בצדקת משימת ההגנה על מדינת ישראל. זאת הרוח הנדרשת מאיתנו היום מול האתגרים הביטחוניים, מול האתגרים החברתיים, ומול רוחות רעוֹת אחרות, של קיטוב, של פלגנות, של ניכור ושל שיסוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully