וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט הכריז: ד"ר איל חולתא ימונה לראש המל"ל החדש

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 19:39

חולתא, לשעבר ראש אגף מדיניות במוסד, ייכנס לתפקידו לאחר אישור הממשלה את המינוי. הוא יחליף בתפקיד את מאיר בן שבת, שהודיע בחודש שעבר על פרישתו. חולתא בן ה-45 יהיה ראש היועץ לביטחון לאומי הצעיר ביותר שמונה מאז הקמת המל"ל בסוף שנות ה-90

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הערב (ראשון) כי ימנה את ד"ר אלי חולתא, לשעבר ראש אגף מדיניות במוסד, לתפקיד היועץ לביטחון לאומי.

חולתא, בן 45, שימש גם כראש אגף טכנולוגיה במוסד. הוא יהיה ראש המל"ל והיועץ לביטחון לאומי הצעיר ביותר שמונה מאז הקמת המל"ל בסוף שנות ה-90. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי במסגרת תפקידיו במוסד היה חולתא אמון על קידום קשרים מדיניים אסטרטגיים ועל פיתוח מענים טכנולוגיים לצרכי המוסד.

ד"ר איל חולתא לשעבר ראש אגף מדיניות במוסד מונה לתפקיד היועץ לביטחון לאומי. ללא, אתר רשמי
ד"ר איל חולתא/אתר רשמי, ללא

חולתא נשוי ואב לשלושה, תושב כפר סבא, שירת במוסד 23 שנים וזכה בפרס ביטחון ישראל. הוא בעל דוקטורט בפיזיקה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הארוורד, בוגר תכנית "תלפיות" של צה"ל להכשרת מנהיגות טכנולוגית באוניברסיטה העברית.

עם אישורה הצפוי של הממשלה את המינוי, ייכנס ד"ר חולתא לתפקידו ויקיים חפיפה סדורה עם ראש המל"ל היוצא, מאיר בן שבת. בן-שבת צפוי לסיים את תפקידו בסוף אוגוסט.

עם כינונה של הממשלה החדשה נענה בן שבת לבקשת בנט להישאר בתפקידו, במטרה לאפשר שמירה על היציבות והרציפות התפקודית. אולם בסוף החודש שעבר הודיע בן שבת לבנט על סיום תפקידו, אחרי שכיהן בו בארבע השנים האחרונות. בנט הודה לו "על שנים ארוכות של תרומה לביטחון ישראל בצורה מקצועית ומוצלחת".

מאיר בן שבת. -, פלאש 90
הודיע על פרישה לאחר השבעת הממשלה. בן שבת/פלאש 90, -

המל"ל הוא גוף שהוקם במשרד ראש הממשלה במרץ 1999, בשלהי תקופת כהונתו הראשונה של בנימין נתניהו כראש הממשלה. הקמת המועצה נעשתה בהתאם להמלצה שניתנה במסגרת הפקת לקחים ממלחמת יום הכיפורים. עבודת המל"ל נחשבת לחשאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully