וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע מעצרים: צה"ל ושב"כ עצרו עשרות פעילי טרור של חמאס סמוך לרמאללה

14.7.2021 / 23:30

העצורים, שנמנו על תא הסטודנטים של חמאס באוניברסיטת ביר זית צפונית לרמאללה, עשו את דרכם לביקור בכפר תורמוס-עיא. זאת, במטרה להביע הזדהות עם המחבל שביתו נהרס בידי צה"ל בשבוע שעבר. חלק מהעצורים היו מבוקשים בנוגע להעברות כספים, הסתה וארגון פעילות חמאס בגדה

בווידאו: עשרות פעילי טרור של חמאס נעצרו סמוך לרמאללה/מערכת וואלה!

עשרות פעילי טרור של ארגון חמאס נעצרו סמוך לכפר תורמוס-עיא שבאזור רמאללה - כך נמסר הערב (רביעי) מדובר צה"ל. בתום מבצע משותף עצרו צה"ל, שב"כ ומג"ב פעילים שהיוו חלק מתא הסטודנטים של חמאס באוניברסיטת ביר זית, צפונית לרמאללה.

שני אוטובוסים מלאים בפעילי חמאס יצאו הבוקר מביר זית לכיוון תורמוס עיא, במטרה להביע הזדהות עם המחבל מונתסר שלבי, שביתו נהרס בידי צה"ל בתגובה לפיגוע הירי שביצע בצומת תפוח, ושגרם למותו של יהודה גואטה בן ה-19 לפני כחודשיים.

כ-60 פעילים הגיעו לתורמוס עיא. ביציאה מהכפר עצרו מסתערבים את האוטבוסים והעבירו מחצית מהנוסעים להמשך חקירה. חלק מהעצורים אף היו מבוקשים בחשד לפעילות הסתה וגיוס שעשו בכפר.

צה"ל ושב"כ: עשרות פעילי טרור של חמאס נעצרו סמוך לרמאללה, 14.07.21. ללא, אתר רשמי
עשרות פעילי טרור של חמאס נעצרו/אתר רשמי, ללא

דובר צה"ל מסר כי חלק מהפעילים שנעצרו עסקו באופן ישיר בפעילות טרור שכללה העברות כספים, הסתה וארגון פעילות חמאס בגדה המערבית. עם מעצרם הם הועברו לחקירת כוחות הביטחון. המבצע התאפשר לאור היערכות מודיעינית ומבצעית וכן בעזרת פעילות בין-ארגונית של כוחות הביטחון בגזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully