וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי הג'ירף מהספארי בר"ג קבע: זו תהיה הנבחרת המנצחת ביורו 2020

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 17:21

בעוד מיליונים של אוהדי כדורגל מסביב לעולם מחכים לשריקת הפתיחה של גמר הטורניר בשעה 22:00, בספארי החליטו לאתגר את הג'ירף הדרום אפריקני ולתת לו להמר מי תהיה המנצחת מבין שתי הנבחרות - אנגליה או איטליה. כך חזה שלי

בווידאו: של הג'ירף חוזה את גמר היורו/צילום: דוברות הספארי

נבחרת אנגליה תהיה המנצחת בגמר טורניר היורו שייערך הערב (ראשון), כך קבע הג'ירף שלי מהספארי ברמת גן.

בעוד מיליונים של אוהדי כדורגל מסביב לעולם מחכים לשריקת הפתיחה של גמר הטורניר בשעה 22:00, בספארי החליטו לאתגר את הג'ירף הדרום אפריקני בן ה-15 ולתת לו להחליט מי תהיה המנצחת מבין שתי הנבחרות - אנגליה או איטליה.

לג'ירף ניתנו שני דליי מזון כאשר דלי אחד ייצג את האנגלים, והדלי השני ייצג את האיטלקים. שלי בחר לאכול ראשון מהדלי המייצג את נבחרת אנגליה, וכך הכתיר אותם כמנצחים.


אם אכן ינצחו, יהיה זה הניצחון הראשון לאנגלים בטורניר היורו בו מעולם לא זכו. לעומתם, האיטלקים זכו בפעם האחרונה בשנת 1968.

שלי הג'ירף הדרום אפריקני בן ה- 15 מהספארי ברמת גן מהמר מי יזכה בגמר היורו איטליה או אנגליה. 11 ביולי 2021. דוברות הספארי ברמת גן, אתר רשמי
שלי הגי'רף מהמר איזו נבחרת תזכה בגמר היורו. הספארי ברמת גן. היום/אתר רשמי, דוברות הספארי ברמת גן

אף טורניר כדורגל גדול לא נגמר מבלי שנותנים לחיות לחזות את זהות המנצחת. אחד המקרים המתוקשרים ביותר היה של התמנון פאול, שהוחזק ב"מרכז חיי הים" שבאוברהאוזן, גרמניה. פאול חזה בהצלחה 12 מתוך 14 משחקים בינלאומיים, בהם את זכייתה של גרמניה באליפות אירופה ב-2008 ואת ניצחון ספרד בגמר המונדיאל ב-2010.

אולם לאחר גביע העולם ב-2010 אנשי המרכז בו הוחזק הודיעו שיפסיקו להציג לראווה את כישורי החיזוי שלו. זמן קצר לאחר מכן, פאול התמנון הלך לעולמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully