וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לריבלין: בספארי ברמת גן בחרו שם נשיאותי לגור הקרנף החדש

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 11:05

ועדת השמות בגן החיות העניקה את השם "רובי" לגור השלישי של הקרנפית ריהאנה שנולד אתמול. "כמו הנשיא העשירי, גם הוא יעלה חיוך על פני כל מי שיפגוש אותו", אמרו בספארי. "רובי" הוא הקרנף ה-33 שנולד בגן החיות מאז הקמתו. ריבלין הגיב: "מחווה מרגשת, קרנֵף והצלח"

בספארי ברמת גן החליטו על מחווה לנשיא המדינה ראובן ריבלין, ובחרו בשם "רובי", כינויו של הנשיא, לגור הקרנף החדש שנולד אתמול (ראשון) בגן החיות.

ועדת השמות של הספארי בחרה את השם מתוך אלפי הצעות שהגיעו אליה ביממה האחרונה, לאחר שנודע כי הקרנפית ריהאנה הביאה לעולם גור שלישי. "השם הנפלא הזה ילווה את הקרנפון בכל ימי חייו, גם כשיעבור בעתיד לגן חיות אחר וימשיך את השושלת", מסרו בספארי.

"וכמו הנשיא העשירי של מדינת ישראל גם הוא נדיר ומיוחד, יעלה חיוך על פני כל מי שיפגוש אותו, יעלה את קרנה של מדינת ישראל בעולם ויסייע רבות ברביית אוכלוסיית הקרנפים רחבי השפה", הוסיפו.

נשיא המדינה הגיב בשמחה לבשורה, ובירך: "ברוך הבא רובי מתוק, אני מאחל לך חיים נפלאים, מלאי מבקרים אדיבים, שמחים, אוהבים. ותודה לכם חברים מתוקים, אנשי הספארי ברמת גן על המחווה המרגשת. קרנֵף והצלח יקירי רובי".

רובי, קרנף חדש שנולד בספארי. עדי אדלסהיימר, אתר רשמי
בן שלישי לריהאנה. רובי בגן החיות/אתר רשמי, עדי אדלסהיימר

חמש שנים עברו מאז שהקרנפית ריאהנה בת ה-11 המליטה את רמי, יותר משנתיים עברו מאז נולד רייני-רפיקי, ואתמול בא לעולם רובי - הקרנף ה-33 שנולד בספארי מאז הקמתו.

בווידאו: גור קרנף נולד בספארי/צילום: שירה ענבר דנין/הספארי ורויטרס, עריכה: טל רזניק

המטפלים בספארי ברמת גן שחיכו במשך שנה וחצי מאז תהליך ההזדווגות של ריאהנה עם הקרנף עטרי, ציפו בקוצר רוח להמלטה והבוקר כשהגיעו, הם ראו אותה יוצאת מגדרת היולדות כשלצידה צועד בבטחה הגור הקטנטן.

מהספארי ברמת גן נמסר כי למרות שריאהנה כבר מנוסה בתפקידה כאמא, יש לשמור על ביטחונה והמטפלים מבצעים מעקב ממושך מרחוק אחריה ואחרי הגור שלה שזה עתה נולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully