וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שוקל לפטר את חני בלייויס, היועצת הפוליטית הכי ותיקה שלו

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 19:36

מנכ"ל הליכוד זימן את שני עוזריה של בלייויס לשימוע לפני פיטורים במהלך שנועד להראות לה "את הדרך החוצה". לפי גורמים בליכוד, לאחרונה צפה ביקורת במפלגה עת התנהלותה של בליוויס כלפי פעילים וח"כים וכן על תנאי העסקתה. בליכוד הכחישו

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו שוקל לפטר את היועצת הפוליטית הקרובה שלו, חני בלייוייס - כך אומרים גורמים בליכוד. בלייויס, שמשמשת באופן רשמי כמזכירת לשכת נתניהו במצודת זאב, היא אחת הוותיקות והמקורבות לנתניהו המלווה אותו מאז תחילת דרכו הפוליטית, ונחשבת גם לאשת אמונה של רעייתו. מנגד, בליכוד מסרו כי "הידיעה חני בליוויס איננה נכונה".

בשבועות האחרונים צפה ביקורת פנימית במפלגה על התנהגותה והתנהלותה של בליוויס כלפי פעילים וח"כים, וכן על תנאי ההעסקה שלה ושל יועצים ובעלי תפקידים נוספים, ברקע הגירעון הגדול במפלגה, שמוערך בכ-80 מיליון שקלים, והתגברו הקולות הדורשים לצמצם את המשכורות וההוצאות של עובדי המפלגה.

הבוקר נודע כי מנכ"ל הליכוד, צורי סיסו, זימן את שני עוזריה של בלייויס לשימוע לפני פיטורים. לפי גורמים בליכוד, המהלך נועד להראות לבליוויס "את הדרך החוצה" ונתניהו שוקל לסיים גם את עבודתה. יחד עם זאת, הם העריכו כי ייתכן ובלייויס תצליח לבלום את המהלך בשל קרבתה ונאמנותה לבני הזוג נתניהו.

חני בלייויס 9 ביולי 2021. ניב אהרונסון
נתניהו שוקל לפטר את היועצת הפוליטית הקרובה שלו. חני בליוייס/ניב אהרונסון

בליוייס היא היועצת הוותיקה ביותר בסביבת נתניהו, והיא עובדת אצלו עוד מראשית ימיו בליכוד בסוף שנות ה-80 של המאה הקודמת. בשנים האחרונות כוחה בליכוד גדל, והיא הפכה לאשת הקשר מרכזית עם השטח הליכודי. היא המשיכה ללוות את נתניהו באופן קרוב גם במערכות הבחירות האחרונות, למרות שחלתה במחלה קשה.

עוד בוואלה!

הפרחים לנתניהו ושיקלי: חוק האזרחות הפגיש את הקואליציה עם החיים עצמם

לכתבה המלאה
מסיבת העיתונאים של ראשי האופוזיציה בהובלת נתניהו 28 ביוני 2021. שלו שלום, TPS
יחד מאז החל את דרכו הפוליטית. נתניהו/TPS, שלו שלום

יחד עם זאת, לפי גורמים בליכוד, בלייויס "הפכה חזקה מדי", והיחס שלה כלפי פעילים, ח"כים ושרים פגע בנתניהו. לפי הגורמים, היא היתה מעורבת בשנים האחרונות גם בהחרפת היחסים בין נתניהו לגדעון סער וזאב אלקין שעזבו את הליכוד והקימו את תקווה חדשה, וגם עם בכירי ליכוד אחרים כמו יולי אדלשטיין וניר ברקת. עוד סיפרו הגורמים על מתיחות עם מנכ"ל הליכוד צורי סיסו, שפועל כעת לסיום העסקתה.  ואולם, לפי ההערכה בליכוד, בני הזוג נתניהו עשויים לעצור את המהלך בשל נאמנותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully