וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסדר בושה באופוזיציה: בליכוד מפרסמים פומבית את שמות הנעדרים מהצבעות במליאה

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 12:54

במפלגה החליטו על שיימינג פומבי לאותם ח"כים, ופרסמו בחשבון הטוויטר את שמותיהם של שלושה חברי כנסת שנעדרו אמש מההצבעות הליליות במליאה. "נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל", נכתב מטעם הליכוד

בליכוד החליטו היום (שלישי) על שיימינג פומבי לחברי הכנסת מהמפלגה שייעדרו מההצבעות במליאת הכנסת, ופרסמו בחשבון הטוויטר של המפלגה את שמותיהם של שלושה ח"כים שנעדרו אמש מההצבעות הליליות במליאה שנמשכו עד השעה 04:00 לפנות בוקר.

בהודעה מטעם המפלגה נכתב כי המטרה לעדכן באופן קבוע על נוכחותם של הח"כים בדיונים ובוועדות. "נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל", נכתב מטעם הליכוד.

לפי הודעת המפלגה, הח"כים אופיר אקוניס, מירי רגב, ופטין מולא נעדרו מההצבעה, בזמן שיו"ר המפלגה נכח במליאה. "‏אמש, בניסיון ראשון מול ממשלת השמאל, ראש הממשלה לשעבר נתניהו ורוב מכריע של חברי האופוזיציה נשארו במליאה עד 04:00 לפנות בוקר", נכתב.

"שלושה ח"כים מהליכוד נעדרו ללא קבלת אישור: אופיר אקוניס, פטין מולא ומירי רגב. במפלגה הסבירו כי "‏כשמכריזים על גיוס, כפי שנעשה אמש - אין קיזוזים, אין היעדרויות ואין תירוצים".

רגב ואקוניס, 11 באפריל 2018. יואב דודקביץ ידיעות אחרונות, עיבוד תמונה
הופיעו ברשימה, רגב ואקוניס/עיבוד תמונה, יואב דודקביץ ידיעות אחרונות

ח"כ מירי רגב כתבה בתגובה להודעת הליכוד כי "‏כפי שנאמר להפלת ממשלת השמאל דרושה משמעת ברזל אך לא פחות מכך, אחדות הליכוד. לכן מוטב שתבהירו כי יציאתי מהמשכן הייתה בתיאום ובאישור".

בשבוע שעבר, לאחר הקמתה של הממשלה החדשה, הודיע ראש האופוזיציה בנימין נתניהו כי לא יאפשרו קיזוזים או היעדרויות בימי ההצבעות במליאה, זאת במטרה להחליף את הממשלה. ההצבעות נמשכו אתמול 12 שעות באחד הפילביסטרים הכי משעשעים שידעה הכנסת אחרי שנתיים של משבר פוליטי, והפעם מי שניהל את ההצגה היה נתניהו.

המליאה דנה בשורה של הצעות חוק שקשורות בתקופת הקורונה, ולקואליציה היה רוב מובטח אבל נתניהו, סמוטריץ' והחרדים ניהלו מלחמת התשה שמטרתה להחליש את הקואליציה.

  • עוד באותו נושא:
  • הליכוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully