וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילו שהקבר של בנם הושחת דרך הווטסאפ: "זרקו זבל כאילו זה פח אשפה"

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 23:21

כמה ימים לפני שהיו אמורים לעלות לקברו, משפחת בן איבגי קיבלה תמונות לטלפון מקבלן שאמור היה להקים את המצבה, בהן נראה הרס בקברו של כפיר, שמת מסכרת. הם העלו פוסט לפייסבוק ובעקבותיו הגיעו סגן ראש העירייה וראש המועצה הדתית למקום כדי לעזור בשיקומו

קברו של כפיר בן איבגי, בן 30, שמת מסכרת נעורים, הושחת היום (שלישי) בבית העלמין בבאר שבע. הדבר התגלה על ידי קבלן שהגיע לקבר כדי להקים את המצבה, ונתקל בפסולת ובבטון הרוס. מיד לאחר מכן, שלח תמונת למשפחת המנוח שפרסמה על כך פוסט בפייסבוק.

"שלחו לי תמונות של מזבלה, אני לא אעבור לזה בשתיקה, זה פשוט לא יכול להיות, זה עצוב נוראי, לא יכול להיות דבר כזה, זה חילול כבוד המת, אנחנו סובלים מזה, חייבים לעשות לזה סוף", אמרה לוואלה! איילה, אמו של כפיר. ביום ראשון הייתה אמורה משפחתו של בן איבגי לעלות לקבר.

סגן ראש העיר באר שבע, שמעון טובול, ששמע על המקרה, הגיע למקום וניקה ביחד עם המשפחה את ההרס. "ראיתי את הפוסט בפייסבוק ומיד נסעתי לשם כדי לנקות את החלקה. אנחנו בודקים מי ביצע את העוול הזה וצריך להוציא לו צו איסור כניסה לבית העלמין".

קברו של כפיר בן איבגי בבאר שבע. צילום מסך, צילום מסך
"לא נעבור על זה בשתיקה". הקבר שהושחת/צילום מסך, צילום מסך
אנדרטה לחללי צה"ל בשכונת שייח' ג'ראח שבסמוך אליה אמור לקום אתר הנצחה עם תצפית ואמפי/צילום: מאיה הורודנצ'יאנו

אלה, אם ילדיו של כפיר, אמרה כי הקבלן שלח גם לה את התמונות. "מזעזע, נסענו לשם וראינו את הדבר הזה, זה הדבר הכי קשה לי. זאת בושה שבית העלמין נראה ככה, אנחנו ביום הראשון הקרוב אמורים לעלות לקבר".

שוקי דמרי, ראש המועצה הדתית בבאר שבע שהגיע למקום אמר כי "הגיעה תלונה אל המועצה הדתית, בהגעתי למקום לא ראיתי זבל בתוך הקבר, אך המועצה לוקחת על עצמה את האחריות כדי לטפל מבחינה חוקית בכל אותם פורעי חוק במידה וישנם. אנחנו נעשה הכול כדי למגר תופעות מסוג זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully