וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו היצור המסתורי שזוחל כמו סרטן וגורם לכלבים להשתגע?

27.7.2021 / 0:28

בסירטון שצולם בקוסטה ריקה נראה יצור בגודל של בן אדם זוחל עם רגליים מכופפות וגורם לכלבים שראו אותו לפחד. רבים ברשת בטוחים שמדובר באדם אבל יש כאלה שכבר קישרו אותו ליצור מסתורי ומיתולוגי באמריקה הלטינית

תיעוד של יצור מסתורי בקוסטה ריקה/REDDIT

הסירטון המוזר הזה הבהיל רבים, כיוון שנראה בו יצור מסתורי עם רגליים מכופפות רץ על כל ארבעת הגפיים שלו כשכמה כלבים נובחים עליו בו זמנית. בסירטון, שצולם בשעות הלילה, הדמות נראית זוחלת לכיוון המצלמה כמו סרטן כשכלב אחד רץ לעברו ונובח אליו. כלב אחר נובח בחצר סמוכה כשהייצור המסתורי מתקרב למצלמה.

הסירטון שצולם על ידי מצלמת אבטחה ביתית בקוסטה ריקה, הועלה ל-Reddit על ידי המשתמש u/fit_then_fat בקבוצה "מפגשים מוזרים", והצופים ניסו להבין האם מדובר בתיעוד של שד או ביצור המיסתורי והמתולוגי לה מונה, או שזה משהו הרבה יותר אנושי והגיוני.

צפו בתיעוד הביזארי

גם בטיקטוק נבהלו

"חשבתי שזה בן אדם עד שראיתי את הרגל האחורית המוזרה שלו", הגיב אחד המשתמשים, "יש יותר מדי פיתולים ברגליים האחוריות שלו. יכול להיות שהסירטון מזויף". משתמש נוסף כתב: "הדרך שבה הרגליים שלו מכופפות גורמת לי לפקפק בזה, אבל גם אני יכול לגעת עם האצבעות כשאני מתגרד ככה, ככה שהכל יכול להיות".

רוב האנשים משוכנעים שהיצור המוזר הוא רק בן אדם שכורע על כל הגפיים שלו, מסיבות שרק הוא יודע. "זה כנראה מישהו שתחת השפעה כבדה של משהו", כתב אחד ושני הוסיף: "כנראה מישהו מסובב שאיבד את זה". בנוגע לנביחות הכלב הגיב מישהו: "אני מרגיש שהכלב קצת נלחץ, כאילו שואל: "מה אתה עושה חבר?". אחרים העלו השערה כי מדובר בקוף פצוע.

לעומתם, מי שפירסם את הסירטון במקור ציין שהיצור צולם על ידי שני אנשים שאמרו שלדעתם זוהי "לה מונה", ושהם מפחדים ממנה. לה מונה היא ייצור מיתולוגי באמריקה הלטינית - מכשפה בעלת מראה מזעזע (שנקראת גם מכשפת הקוף) שמסוגלת להשיל את עורה, לגדל שיער במהירות ולהפוך לקוף ועל פי האגדות המקומיות היא עוקבת אחרי אנשים בלילות. מטילה עליהם טרור ולוחשת כישופים שמשתקים את הצופים בה.

  • עוד באותו נושא:
  • תעלומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully