וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה טוענת בנחישות: צילמתי גור דינוזאור שעבר לי בחצר

10.7.2021 / 23:10

תושבת בפלורידה טוענת כבר תקופה ארוכה כי מה שנראה במצלמת האבטחה ביתה רץ בחצר שלה באמצע הלילה הוא יצור פרה-היסטורי ודוחה כל טענה אחרת: "אני יודעת מה ראיתי בעיניים שלי"

כריסטינה ריאן מפלורידה מתעקשת כי היא ראתה ואף הצליחה לצלם דינוזאור תינוק בחצר ביתה. לפני חודשיים, מצלמת האבטחה בביתה של כריסטינה אכן זיהתה יצור בעל זנב ארוך רץ במהירות בתוך חצר הבית שלה. למרות שהסרטון אורך רק כמה שניות, הוא הפך לויראלי במיוחד.

שיפטו בעצמכם

"מעולם לא הייתה תשובה למה זה היה בדיוק", היא סיפרה לרשת פוקס על התיעוד מאפריל, "שאלתי את השכנים וכולם בטוחים שזה דינוזאור! כל חיה שיכולנו לחשוב עליה שהייתה מסתובבת בחצר ב-3:40 לפנות בוקר - לא הייתה הולכת בצורה הזאת. אולי ראיתי את פארק היורה יותר מדי פעמים אבל אני יודעת לזהות דינוזאור קטן כשאני רואה אותו".

מה אתם חושבים שזה?

דינוזאור!
לטאה גדולה
ציפור
כלב
משהו שביזבז לי דקה מהחיים
6579 משתתפים

אנשים רבים שראו את הסירטון שהיא העלתה לרשתות החברתיות העלו פיתרונות הגיוניים בהרבה כמו כלב שגורר אחריו רצועה, לטאת כוח (הנקראת גם דרקון קומודו) או לטאות גדולות במיוחד אחרות או אולי אפילו עגור קנדי.

"אנשים אומרים שזה סוג של ציפור גדולה, אבל אין בזה שום הגיון", טוענת ריאן בנחישות, "מה שזה לא יהיה - יש לחיה הזאת רגליים קדמיות. לאיזה עוד חיה יש דבר כזה? אני נשארת עם ההסבר שלי, מדובר בדינוזאור".

  • עוד באותו נושא:
  • דינוזאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully