וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאו לדייג - ותיעדו מפלצת ימית שלא נצפתה מעל 200 שנה

9.2.2020 / 8:59

אב ובנו בקנדה חזו לטענתם במפלצת המיתית אוגופוגו, "שד האגם", שלא נראתה מאז המאה ה-19 וגרמו לסערה גדולה ברשת: "היו לה דוקרנים, זה הכל היה מבלבל מאוד". וגם: המרדף של השניים אחרי המפלצת

YOUTUBE/BLAKE NEUDORF

אב ובן שיצאו לדיג טוענים כי הצליחו לצלם את מפלצת האגם אוגופוגו המפורסמת באגם בקנדה. בפולקלור הקנדי, המפלצת המיתית חיה באגם אוקנגן, והיא כביכול לא נצפתה מאז המאה ה-19. אבל, כמו המפלצת מלוך נס, אין שום ראיות שהמפלצת הזאת אכן קיימת.

בלייק ניודורף מאמין שכעת הכל משתנה, אחרי שהוא הקליט משהו שנראה כמו מפלצת ימית שנעה במים בזמן שהוא דג על מזח בעיר קלאוונה בקולומביה הבריטית. בסרטון שצילם ניתן אכן לראות דמות שחורה ששוחה באיטיות בתוך המים.

הסרטון שמוכיח את קיום המפלצת?

בלייק ואביו התקשו להסביר את מה שראו. "זה נראה כאילו יש לו דוקרנים", אמר בלייק ואביו הוסיף: "זה הכל היה כל כך מבולבל". השניים תיעדו את היצור כבר ביולי 2018, אך העלו את הסרטון ליוטיוב רק בתחילת ינואר השנה. "היצור הזה נראה קרוב בסרטון, אבל היינו במרחק של כמה מאות מטרים על החוף, וזה היה ענק", נכתב בתיאור הסרטון.

"הוא היה באורך של בערך 20 מטרים כמו שנראה בסרטון", אומר בלייק, "ורואים אותו שט במים. במהלך הסרטון היו קבוצה של אנשים שצילמו לידינו. לקראת הסוף, הוא מתרחק לאזור מפרץ קטן, אז אני ואבי נכנסו לאוטו ונסענו לאזור, אבל כשהגענו לשם, כבר לא היה אפשר לראות אותו".

כמה תאוריות קונספירציה כבר יצאו עם פרסום הסרטון, אבל רוב המגיבים נדהמו ממנו, "מאוד מעניין, גורם לך לחשוב", כתב אחד, ואחר הוסיף: "זה היסטוריה, סרטון שאפשר להשתמש בו כהוכחה". אחרים טענו כי מדובר בחלק של ספינה, אבל בלייק דוחה את הטענות ואומר: "לא היו ספינות באזור, אבא שלי ראה אותו יוצא מהמים".

אוגופוגו (או נאהטייקה בניב המקומי - שד האגם, בתרגום מילולי), שנצפתה כביכול לראשונה ב-1872 ומאז נראתה עוד מספר פעמים, על פי עדויות אמינות וקצת פחות אמינות. אוגופוגו הוזכרה בספרים וסרטים רבים, עם זאת, הראיות הפיזיות שמציגות את האוגופוגו היו מוגבלות ולא ברורות

  • עוד באותו נושא:
  • יצור ימי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully