וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יצור בעל שלוש עיניים": הסירטון שזיעזע את ניו יורק

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 22:57

סירטון שהועלה לטיקטוק ובו נראית חיה קטנה עם חורים בפרווה יצר בהלה כשרבים לא הצליחו לזהות במה מדובר וטענו כי אולי זו הכלאה של עכברוש וסנאי. לבסוף הגיעה התשובה - שלא ממש הרגיעה אף אחד

מה זה היצור המוזר שתועד ברחוב?/TikTok / @.airwave

סירטון מוזר של "חצי עכברוש שעבר הכלאה" שתועד בניו יורק בניו יורק גרם לבהלה גדולה, כשהגולשים שצפו בו בטיקטוק לא הצליחו להבין במה בדיוק מדובר.

בסירטון נראה יצור מוזר עם פרווה שחורה מסתובב סביב העצים - למרות שרוב הגוף שלו מכוסה בשיער, הזנב שלו חצי קירח, ויש לו חלקים קירחים גם על הפנים שלו - שמסודרים בצורה כזו שגרמה לאנשים מסוימים להיות משוכנעים שהוא "בעל שלוש עיניים".

צפו בסירטון שהקריפ את כולם

אז מה זה באמת?

הסירטון הועלה לטיקטוק ב-22 במרץ על ידי המשתמש @.airwave ומאז נצפה יותר מ-8 מיליון פעמים וזכה לאלפי תגובות בהן היו כאלה שהעריכו שמדובר ב"הכלאה בין עכברוש וסנאי מניו יורק" ועוד שלל השערות מופרכות.

בינתיים, היו כאלה שהצליחו לזהות בצורה נכונה את החיה כסנאי אפור, שנפוץ מאוד בצפון אמריקה, רק שזה ככל הנראה הוא בעל מלניזם (כמות גבוהה של פיגמנטים שחורים) והציעו שהוא כנראה סובל מאיבוד רב של שיער. "לפעמים סנאים לוקחים את הפרווה מהזנב שלהם לטובת הקן שלהם בזמן הלידה של הילדים שלהם באביב, זה כנראה יגדל בעתיד מחדש", כתב אחד. אחרים העריכו כי יתכן שהוא סובל ממחלת עור מסוימת - ככל הנראה מנגה - מעין סקביאס של כלבים שנגרם על ידי קרדיות טפילות.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully